• ik heb net m'n benen geschoren, en heb nu echt OVERAL uitslag, rode vlekken enz.. ;s ziet er echt niet uit, en het wordt alleen maar erger. Iemand weet wat ik er aan kan doen om het weg te krijgen? ;[


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Princessje schreef:
    Dat gebeurt ook wel bij mij hoor, dat trekt vanzelf in na een halfuurtje ofzo.


    eh, het zat er bij mij de hele dag :|
    maar het is nu weg gelukkig [a]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Frederieke12 schreef:
    ik ben net 13 en ik moet al scheren xD (m'n oksels dan)
    Oh dat moes tik op mn 12e al hoor. :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik heb het ook. Niet insmeren! Dan maak je het alleen maar erger en begint het te pikken enzo. (Bij mij toch)
    Ik laat het meestal gewoon rusten, en dan gaat het vanzelf weg. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Frederieke12 schreef:
    ik ben net 13 en ik moet al scheren xD (m'n oksels dan)
    Hahah, dat is heel normaal hoor. Ik schoor mijn benen voor het eerst toen ik in de brugklas zat dusja (:


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik hars mijn benen altijd en dan heb ik op mijn benen precies rode bolletjes. Dat trekt vanzelf weg.

    EDIT: Ik heb zelf soms twee dagen lang. Ik denk dat het ligt aan hoe gevoelig je bent.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2010 - 11:12 ]


    All this dampness is damp.

    Dat had ik ook toen ik het de eerste keer deed. Als je het vaker doet gaat het vanzelf weg en beginnen je benen eraan te wennen. (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ikhbe dat ook soms ; een goede scheergel gebruiken ofzo ;p van Venus, helpt een btje, en erna insmeren met lotion, meer kan je niet doen ;p


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    Frederieke12 schreef:
    ik ben net 13 en ik moet al scheren xD (m'n oksels dan)

    Dat had ik al veel eerder o.o


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Frederieke13 schreef:
    ik ben net 13 en ik moet al scheren xD (m'n oksels dan)

    Lol'd dat is normaal hoor.xD
    Ik zelfs al veel eerder.xD


    *insert philosophical cringe expression here*

    je benen scheren onder de douche, en regelmatig je scheermesje vervangen.
    ik doe het zo, en heb er eigenlijk nooit last van

    Frederieke13 schreef:
    ik ben net 13 en ik moet al scheren xD (m'n oksels dan)
    Wow, wat ben je nu groot. Sommige mensen moeten zich al scheren/laten harsen (overal) op hun 11.


    Only losers can act the way you do