• Heey.

    Er schelden echt onzettend veel mensen met kanker. En ik vind dat echt respectloos voor de mensen die zelf kanker hebben/hadden. Ik ben dan ook blij dat Richelle Laurijsen een actie had gestart om schelden met kanker tegen te gaan. Helaas is zij al gestorven. De reden waarom ik het dus ECHT NIET vind kunnen is omdat ik zelf ook kanker heb gehad. Ik had hodginkanker. Een volwassen vrouw of man had het makkelijk overleefd maar omdat ik pas 4 was was ik in levensgevaar. Ik heb het nog maar net overleeft. Ik ben zoo blij dat ik er vanaf ben. Stel je voor dat als je tegen iemand zegt: "Krijg toch de kanker." dat diegene dat ook echt krijgt? Dan waren we allemaal ziek.

    Deze topic was even om mijn verhaal kwijt te kunnen, ik krop het meestal op.

    Update: Omdat veel mensen zeggen dat ik het niet kan verbieden zal ik dit zeggen: Ik kan het ze gewoon niet verbieden. Want dan gaan ze het nog meer doen. En ze moeten het echt zelf weten als ze het doen. Maar dan niet in mijn bijzijn en niet vaker dan 1 keer. Als dat wel zo is kan ik me er ongelooflijk boos om maken.

    <33
    [Mod: Er word in dit topic eerder geruzied dan gediscussiërd. Het gaat er blijkbaar niet meer om wat de meningen van de andere zijn, maar hoe die gene op je over komt en wat die gene dan wel niet zou zijn. En dat word gezegd. Hier moeten jullie niet mee door gaan! Dit topic word door de moderators in de gaten gehouden en als het straks weer ruzie is in plaats van discussie, gaat dit topic op slot.]

    [ bericht aangepast op 23 mei 2010 - 19:17 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 mei 2010 - 20:26 ]


    Simple, but effective.

    Essential schreef:
    (...)

    Zal ik het even doen?

    "KRIJG TOCH DE (normale, waar je niet dood aan gaat) GRIEP JIJ."

    Hhaha. Het klinkt wel grappig. Deed iedereen het maar. :D

    x3

    Hahahaha, ik vind het stiekem wel grappig. Haha echt het is gewoon zo onverwacht. Je verwacht dat er wat heel ergs gaat komen en dan de griep. Al gaan daar ook wel mensen aan dood. We kunnen ook zeggen: ''Ach, word toch verkouden jij!''


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Starly schreef:
    Mensen die met dat woord schelden, hebben echt geen gevoelens. Sorry als ik die mensen beledig.
    *Er zijn zat andere scheldwoorden, dus waarom gebruik je deze?


    Life begins at the end of your comfort zone

    Springbreak schreef:
    (...)
    Haha don't blame me. Ik begon niet hoor. En ja ik zit op het gymnasium ben erg trots op mezelf kan ik meteen even je fouten verbeteren. Het is afgesnauwd en niet afgesnouwd en het is wordt en niet wortd. Nu wordt ik vervelend. :'D Maar dat boeit me geen fuck dat het zielig is dat iemand wordt geslagen, afgesnauwd of achtergesteld. Van mijn part wordt je verrot geslagen maar je dwaald af van het onderwerp. Haha sorry hoor. Zo nu ben ik wel grof genoeg geweest.


    ze zouden jou en verot moeten slaan en wat boeit mij het dat ik verkeerd schrijf enwo wacht ik waat nog iets wat veel zieliger is dan dat maar ik blijf netjes en zeg het niet

    Springbreak schreef:
    (...)
    Hahahaha, ik vind het stiekem wel grappig. Haha echt het is gewoon zo onverwacht. Je verwacht dat er wat heel ergs gaat komen en dan de griep. Al gaan daar ook wel mensen aan dood. We kunnen ook zeggen: ''Ach, word toch verkouden jij!''


    Oh haha dat kun je ook doen. Maar tegen mij kun je het niet zeggen want ik ben al verkouden. Is ook echt een blunder als je dat tegen iemand zegt en die zegt zo: "Die heb ik al."

    x3


    Simple, but effective.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Haha don't blame me. Ik begon niet hoor. En ja ik zit op het gymnasium ben erg trots op mezelf kan ik meteen even je fouten verbeteren. Het is afgesnauwd en niet afgesnouwd en het is wordt en niet wortd. Nu wordt ik vervelend. :'D Maar dat boeit me geen fuck dat het zielig is dat iemand wordt geslagen, afgesnauwd of achtergesteld. Van mijn part wordt je verrot geslagen maar je dwaald af van het onderwerp. Haha sorry hoor. Zo nu ben ik wel grof genoeg geweest.


    ik wil me nergens mee bemoeien, maar ik doe het toch. En ik wil hier GEEN ruzie mee uitlokken, en ik kies ook geen kant.
    Qoute:
    Oke nu doe jij ook wel een beetje kinderachtig, vind je zelf niet? Maar dat boeit me geen fuck dat het zielig is dat iemand wordt geslagen, afgesnauwd of achtergesteld. Van mijn part wordt je verrot geslagen maar je dwaald af van het onderwerp.

    Waarschijnlijk interessert het je niet; maar dit vind ik echt te ver gaan.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik word er ook gek van. Mensen nemen zulke dingen gewoon echt niet serieus. Het is echt verschrikkelijk om tegen iemand krijg toch kanker te zeggen maar sommige mensen hebben dat gewoon niet door.. Ik scheld er echt nooit mee


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Spiderwebs schreef:
    (...)

    Stiekem moest ik lachen om deze reactie.
    hahahaha, renéé ik zag die fouten nieteens joh.
    Je kan wel zien dat je Gymnasium doet. :9~

    haha ik ben soms best grappig hè xd
    Ja, ja ik ben zoo slim -proud- haha je mag ook wel wat van mijn slimheid hebben! :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Haha don't blame me. Ik begon niet hoor. En ja ik zit op het gymnasium ben erg trots op mezelf kan ik meteen even je fouten verbeteren. Het is afgesnauwd en niet afgesnouwd en het is wordt en niet wortd. Nu wordt ik vervelend. :'D Maar dat boeit me geen fuck dat het zielig is dat iemand wordt geslagen, afgesnauwd of achtergesteld. Van mijn part wordt je verrot geslagen maar je dwaald af van het onderwerp. Haha sorry hoor. Zo nu ben ik wel grof genoeg geweest.
    Je dwaalt is met een t. Omg, sorry, ik kon het niet laten. (nerd)

    [ bericht aangepast op 23 mei 2010 - 19:55 ]

    Girlfriend schreef:
    (...)

    ik wil me nergens mee bemoeien, maar ik doe het toch. En ik wil hier GEEN ruzie mee uitlokken, en ik kies ook geen kant.
    Qoute:
    Oke nu doe jij ook wel een beetje kinderachtig, vind je zelf niet? Maar dat boeit me geen fuck dat het zielig is dat iemand wordt geslagen, afgesnauwd of achtergesteld. Van mijn part wordt je verrot geslagen maar je dwaald af van het onderwerp.

    Waarschijnlijk interessert het je niet; maar dit vind ik echt te ver gaan.


    thanx dat je dat zegt want ik weet hoe erg het is om dat te hebben wat ik zei over dat achtergesteld zijn geslagen en gescholden is echt waar want dat meisje ben ik ik vind ook dat ze nu te ver gaat en ok ik ben ook wel tever gegaan maar ik wil der nu over op houden

    xKIROxLOVERx schreef:
    (...)

    ze zouden jou en verot moeten slaan en wat boeit mij het dat ik verkeerd schrijf enwo wacht ik waat nog iets wat veel zieliger is dan dat maar ik blijf netjes en zeg het niet

    Het is verrot en niet verot en enwo is enzo en waat is weet. Ik help je wel even. (flower)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    TheInCrowd schreef:
    (...)Je dwaalt is met een t. Omg, sorry, ik kon het niet laten. (nerd)

    Van jou kan ik het hebben (flower)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Essential schreef:
    (...)

    Oh haha dat kun je ook doen. Maar tegen mij kun je het niet zeggen want ik ben al verkouden. Is ook echt een blunder als je dat tegen iemand zegt en die zegt zo: "Die heb ik al."

    x3

    Hahaha vette afgang dan!
    Haha ik vind dat echt grappig xd


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Het is verrot en niet verot en enwo is enzo en waat is weet. Ik help je wel even. (flower)


    nee sorry het was en ow maarja jij kan ook niet alles weten en dat meisje waar ik het over had was ik ik ben ook in elkaar geslagen door 6 meiden dus pas op met wat je zegt

    @Renée; Het is word ik. En niet wordt ik.=3 -Hoopt nu hard dat je het van haar ook kan hebben.- Solly, ik doe ook gym. (nerd)

    Ontopic; Ik haat het als mensen dat doen, ik zeg ook altijd; Krijg toch de griep!:Y)


    everything, in time

    xKIROxLOVERx schreef:
    (...)

    nee sorry het was en ow maarja jij kan ook niet alles weten en dat meisje waar ik het over had was ik ik ben ook in elkaar geslagen door 6 meiden dus pas op met wat je zegt


    Dan stond het er nog fout want dan stond er en wo.
    En ik vind dat wel erg voor je van die 6meisjes, en dat meen ik echt.


    floep.