• ...heeft Deutschland zulke goede artiesten? Zoals Nena, Die Atzen Frauenartz Manny Marc, LaFee, Sido, Ich + Ich, Tokio Hotel, Cinema Bizarre, Rammstein, Samy Deluxe, Cascada, Scooter, Monrose, Silbermond, Sportfreunde Stiller, Daniel Schuhmacher, Thomas Godoj, Unheilig, Mark Medlock, Revolverheld, Culcha Candela, Cassandra Steen, Adel Tawil, Eisblume, Alex C., Emigrate en nog meer. Echt, de muziek die ze maken, die zijn echt zo verslavend!!!!


    Yongguk & Daehyun <33

    Ik hou van Duitse bands. :3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    hellgirl1417 schreef:
    (...)

    After Forever, Revamp, Autumn, Within Temptation, Delain, Epica, Legion of the Damned, Elexorien, Ayreon, Omnia, Rapalje, The Gatherin, Agua de Annique, Heideroosjes, Heidevolk, Gorefest, Nemesea, Amanda Sommervile, Peter Pan Speedrock,Asrai, Ambeon, Stream of Passion, Enz enz

    Met andere woorden: ligt er maar net aan wat je leuk vind..

    Meer on topic: Duitsland heeft inderdaad erg veel goede artiesten. Komt vooral omdat Duitsland geen buma stemra heeft die minstens de helft van de inkomten inpikt. Maar gelukkig is Duitsland hier niet zo ver weg dus komen Duitse artiesten hier vaak heen :D


    Daar heb ik nog nooit van gehoord van al die band die jij op noemt, behalve Within Temptation en Delain. Maar ik vind ze niet goed.


    Yongguk & Daehyun <33

    ik ken al die artiesten geneens xD


    Love is in the air.

    Nederlandse artiesten vind ik niks ze willen te veel lijken op de grote artiesten !
    Sorry somige nederlandse zijn wel gaaf maar neem whatever bijvoorbeeld die willen dik op the veronicas lijken ;)


    Read comment maybe kudo's?

    Gerard Joling is pro hoor Dx En ik vind Duitse artiesten niks aan..

    [ bericht aangepast op 24 mei 2010 - 14:26 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat zei ik pas dus ook, en er zijn nog veel leuke groepen uit Duitseland;(krul)


    Some people make the world special just by being in it

    GabriTom schreef:
    (...)

    Nou dan weet ik het heel makkelijk gezegd. Nederland heeft geen goede artiesten meer!


    Helleu, Anouk, Di-rect, Within Temptation.. Dat zijn wel artiesten, en vast nog wel wat meer. (;


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    nou het ligt eraan wat je leuk vind want ik vind Duitse artiesten niet zo leuk allemaal:P

    GabriTom schreef:
    Ik kijk geen eens TMF ofzo, alleen maar Viva. Natuurlijk heeft Viva wel Amerikaanse clips op staan, maar het meeste Duitse artiesten. Maar misschien komt het omdat ik zelf een deel Duits ben, dat ik daarom zo veel van DE hou aangezien ik me niet in Nederland thuisvoel O.O


    Ik wil ook graag ik Duitsland wonen. Maar dat wist je al. :Y)

    GabriTom schreef:
    (...)

    Daar heb ik nog nooit van gehoord van al die band die jij op noemt, behalve Within Temptation en Delain. Maar ik vind ze niet goed.


    Dat kan natuurlijk. Was ook gewoon een voorbeeld. Nederland heeft best wat leuks, alleen moet je er meestal wat verder voor zoeken.

    hellgirl1417 schreef:
    (...)

    After Forever, Revamp, Autumn, Within Temptation, Delain, Epica, Legion of the Damned, Elexorien, Ayreon, Omnia, Rapalje, The Gatherin, Agua de Annique, Heideroosjes, Heidevolk, Gorefest, Nemesea, Amanda Sommervile, Peter Pan Speedrock,Asrai, Ambeon, Stream of Passion, Enz enz

    Met andere woorden: ligt er maar net aan wat je leuk vind..

    Meer on topic: Duitsland heeft inderdaad erg veel goede artiesten. Komt vooral omdat Duitsland geen buma stemra heeft die minstens de helft van de inkomten inpikt. Maar gelukkig is Duitsland hier niet zo ver weg dus komen Duitse artiesten hier vaak heen :D


    Nowaaaaaay, After Forever komt toch niet uit Nederland? D:


    Scream for mercy!

    Wij hebben vooral goede DJ's die wereldwijd bekend zijn.

    Denk aan DJ Tiësto, die meerdere malen tot beste DJ van de wereld vernoemd is.

    Armin van Buuren en vele andere goede DJ's!

    Is ook iets om trots op te zijn!(A)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Omdat Duitsers schijnbaar talent hebben?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Beelzebub schreef:
    (...)

    Nowaaaaaay, After Forever komt toch niet uit Nederland? D:


    Jawel hoor. After Forever is gewoon een Nederlandse band. Of eigenlijk was, aangezien ze uit elkaar zijn.

    hellgirl1417 schreef:
    (...)

    Jawel hoor. After Forever is gewoon een Nederlandse band. Of eigenlijk was, aangezien ze uit elkaar zijn.


    Omg dat heb ik helemaal nooit geweten. :o
    Van de rest van die bands trouwens wel. ^^


    Scream for mercy!