• ...heeft Deutschland zulke goede artiesten? Zoals Nena, Die Atzen Frauenartz Manny Marc, LaFee, Sido, Ich + Ich, Tokio Hotel, Cinema Bizarre, Rammstein, Samy Deluxe, Cascada, Scooter, Monrose, Silbermond, Sportfreunde Stiller, Daniel Schuhmacher, Thomas Godoj, Unheilig, Mark Medlock, Revolverheld, Culcha Candela, Cassandra Steen, Adel Tawil, Eisblume, Alex C., Emigrate en nog meer. Echt, de muziek die ze maken, die zijn echt zo verslavend!!!!


    Yongguk & Daehyun <33

    Tja.... omdat Nederland niet echt goede artiesten heeft? :3
    [/ja, dr zijn uitzonderingen ;D ]

    Dat vraag ik me ook altijd af ^^
    Eigenlijk mag ik Duitsland helemaal niet zo,
    maar de artiesten uit dat land zijn echt leuk :3


    wth.

    UNCOMMON schreef:
    Tja.... omdat Nederland niet echt goede artiesten heeft? :3
    [/ja, dr zijn uitzonderingen ;D ]


    Heeft Nederland dan nog artiesten? ;o


    Yongguk & Daehyun <33

    GabriTom schreef:
    (...)

    Heeft Nederland dan nog artiesten? ;o

    Jan Smit.... en die van Sjalalie sjalala. Hahahaha xd

    QHahaha, idd xD

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    Jan Smit.... en die van Sjalalie sjalala. Hahahaha xd


    Echt waar? Dat wist ik niet O.O -doet heel erg verbaasd- Is dat dan het enigste?


    Yongguk & Daehyun <33

    GabriTom schreef:
    (...)

    Echt waar? Dat wist ik niet O.O -doet heel erg verbaasd- Is dat dan het enigste?

    Tenzij je euh....elise een artiers vindt?

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    Tenzij je euh....elise een artiers vindt?


    Nou dan weet ik het heel makkelijk gezegd. Nederland heeft geen goede artiesten meer!

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 mei 2010 - 22:42 ]


    Yongguk & Daehyun <33

    GabriTom schreef:
    (...)

    Nou dan weet ik het heel makkelijk gezegd. Nederland heeft geen goede artiesten meer!

    Kijk, met jou kan ik praten! (Y)

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 mei 2010 - 22:42 ]

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    Kijk, met jou kan ik praten! (Y)


    Wist ik wel :Y) Daarom hou ik van Duitsland, de muziek, de taal, de landschappen, hun doen en laten. Ze zijn gewoon geniaal en geweldig!


    Yongguk & Daehyun <33

    GabriTom schreef:
    (...)

    Wist ik wel :Y) Daarom hou ik van Duitsland, de muziek, de taal, de landschappen, hun doen en laten. Ze zijn gewoon geniaal en geweldig!

    Inderdaad :3

    Ik kijk geen eens TMF ofzo, alleen maar Viva. Natuurlijk heeft Viva wel Amerikaanse clips op staan, maar het meeste Duitse artiesten. Maar misschien komt het omdat ik zelf een deel Duits ben, dat ik daarom zo veel van DE hou aangezien ik me niet in Nederland thuisvoel O.O

    [ bericht aangepast op 23 mei 2010 - 9:27 ]


    Yongguk & Daehyun <33

    Ik vind die allemaal niet goed, of ik ken ze niet _O_


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    GabriTom schreef:
    (...)

    Nou dan weet ik het heel makkelijk gezegd. Nederland heeft geen goede artiesten meer!


    After Forever, Revamp, Autumn, Within Temptation, Delain, Epica, Legion of the Damned, Elexorien, Ayreon, Omnia, Rapalje, The Gatherin, Agua de Annique, Heideroosjes, Heidevolk, Gorefest, Nemesea, Amanda Sommervile, Peter Pan Speedrock,Asrai, Ambeon, Stream of Passion, Enz enz

    Met andere woorden: ligt er maar net aan wat je leuk vind..

    Meer on topic: Duitsland heeft inderdaad erg veel goede artiesten. Komt vooral omdat Duitsland geen buma stemra heeft die minstens de helft van de inkomten inpikt. Maar gelukkig is Duitsland hier niet zo ver weg dus komen Duitse artiesten hier vaak heen :D

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 mei 2010 - 22:42 ]

    GabriTom schreef:
    (...)

    Nou dan weet ik het heel makkelijk gezegd. Nederland heeft geen goede artiesten meer!
    Je vergeet Bløf en Within Temptation, schat :9~ Zij zijn nog steeds retegoed.

    On-topic: Ik vind persoonlijk niet al bovengenoemden zo super, maar er zijn er natuurlijk bij die goed zijn. En ik weet niet waarom Duitsland zoveel goede artiesten hebben. Waarom het er meer zijn dan in NL weet ik wel: ze hebben meer inwoners :Y)

    [ bericht aangepast op 23 mei 2010 - 22:43 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.