• Hallo,

    Ik wil binnenkort mijn tweede tattoo laten zetten.

    Het is een tekening die mijn moeder als jong meisje getekend heeft van een leeuw.

    Aangezien mijn sterrenbeeld leeuw is lijkt dit me een mooi symbool voor de relatie tussen ons.

    Nu is er alleen één probleem, door de jaren heen is de tekening zijn kwaliteit verloren en niet echt duidelijk meer.

    Zal ik dan toch die tekening laten scannen en gebruiken of hem door een tattoo artist over laten tekenen? Ik ben bang dat als er dan veel veranderd de tattoo toch niet goed zal voelen.

    Hem niet over laten schetsen zou echter kunnen zorgen voor een aantal missende details.

    Wat zouden jullie doen? Hem over laten tekenen of niet?

    De tattoo komt trouwens in redelijk groot formaat op m'n onderrug wanneer die geplaatst wordt...

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Waar je je zelf het beste bij voelt.(flower)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Misschien kan je moeder (ondanks dat ze nu wat ouder is) de missende details wat duidelijker over tekenen? Of verpest ik dan heel je idee?


    Scream for mercy!

    Als je de tattooartist hem laat overtrekken (waar hij vast wel ervaring in heeft) en je dan erbijzegt dat hij alleen de details een beetje moet verduidelijken, doet hij dat zegmaar. En als je het dan niet mooivind, kun je toch altijd nog de tattoo niet laten zetten?


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Over laten schetsen totdat je er wel tevreden mee bent?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zou hem overlaten schetsen door een tattoo artiest... Ze zetten hem toch niet eerder tot je er helemaal tevreden over bent dus als je vind dat er iets mist of niet goed is moet je het gewoon zeggen zodat ze het kunnen veranderen


    dream, dare, fly!

    Valerius schreef:
    Ik zou hem overlaten schetsen door een tattoo artiest... Ze zetten hem toch niet eerder tot je er helemaal tevreden over bent dus als je vind dat er iets mist of niet goed is moet je het gewoon zeggen zodat ze het kunnen veranderen

    Beelzebub schreef:
    Misschien kan je moeder (ondanks dat ze nu wat ouder is) de missende details wat duidelijker over tekenen? Of verpest ik dan heel je idee?


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Mijn moeder tekent al jaren niet meer dus ik denk niet dat ze dat snel zal doen, al zou dat natuurlijk wel mooi zijn.

    Maar misschien kan ik inderdaad vragen of ze alleen de details bij kunnen werken...

    Ik blijf het een moeilijke keuze vinden, omdat je hem uiteindelijk maar één keer kan laten zetten.(zip)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell