• Bill zijn stem, echt waar.
    Gisteren, hij zat bij mij boven en ik was naar de comets aan het kijken. Maar Bolle (mijn kat) was heel druk aan het doen, en het was net de uitrijking van de Comet voor best live act, die Tokio Hotel dus won, en wanneer Bill begon te praten ging die naar mijn scherm kijken en ging die liggen, niet veel later sliep die.

    En net weer, hij was druk en ik vond het niet leuk, want ik was bezig. Dus ik dacht, gister hielp Bill zijn stem, nu misschien weer, dus ik zette Spring nicht op, ging die weer naar het scherm kijken en liggen. :'D
    Haha, ik hou van mijn kat. :3

    -Nog iemand zo'n beest?

    Ik weet niet zeker of dit topic wel juist staat.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Haha ik vind jou kat geweldig ;D
    Mn eekhoorn kijkt gewoon graag tv word ze rustig van o.o


    Magic never ends.

    Highway schreef:
    Haha :'D

    Nee ik niet.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Soldier schreef:
    Mijn hond vind Justin Bieber leuk. Als ik 'Baby' opzet gaat ze plots spelen. o:


    hahaha, als ik Justin bieber op zet, komen mijn katten naar me toe gerend en gaan mijn telefoon likken? ;o


    Smiling but close to tears.

    Highway schreef:
    Haha :'D

    Nee ik niet.

    haha,

    geniaal :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Mijn hond gaat altijd kwispelen als ik TH luister x'D


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Haha ;D
    Mijn kat, - Wissy genaamd :x - , word ook altijd rustig als ze Tokio Hotel hoort. ;D Ze komt dan altijd bij mij of op mijn bed liggen en begint ze te spinnen. (cat)
    Ik heb mijn kat goed opgevoed ! :Y)


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Haha vet! Zo'n kat wil ik ook!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik heb geen huisdieren meer.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.