• Bill zijn stem, echt waar.
    Gisteren, hij zat bij mij boven en ik was naar de comets aan het kijken. Maar Bolle (mijn kat) was heel druk aan het doen, en het was net de uitrijking van de Comet voor best live act, die Tokio Hotel dus won, en wanneer Bill begon te praten ging die naar mijn scherm kijken en ging die liggen, niet veel later sliep die.

    En net weer, hij was druk en ik vond het niet leuk, want ik was bezig. Dus ik dacht, gister hielp Bill zijn stem, nu misschien weer, dus ik zette Spring nicht op, ging die weer naar het scherm kijken en liggen. :'D
    Haha, ik hou van mijn kat. :3

    -Nog iemand zo'n beest?

    Ik weet niet zeker of dit topic wel juist staat.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mijn hond vind Justin Bieber leuk. Als ik 'Baby' opzet gaat ze plots spelen. o:


    All this dampness is damp.

    Als mijn hond reclame hoort van Dash (met die wielerwedstrijd enzo) dan wordt hij gek, en gaat rond de zetel rennen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Hahaha, coole kat. Lijkt op zijn baasje dus qua muzieksmaak ;D

    UNCOMMON schreef:
    Hahaha, coole kat. Lijkt op zijn baasje dus qua muzieksmaak ;D


    Haha of hij vindt het saai, hij hangt hier nu op mijn arm als een schotelvod. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Haha :'D

    Nee ik niet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hahaa x'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Als ik TH opzet gaat mijn vogel heel hard mee fluiten.(nerd)


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Hahaha, dat heeft mijn kat (en ik..) ook. ;p
    Bill werkt rustgevend haha.


    Save me with your love tonight.

    mijn hamstertje layla keek vroeger met me naar Tokio Hotel xD dan was ik met der aan het spelen, dat beest helemaal hyper, en als ik er dan een Tokio Hotel dvd opzette, bleef ze ineens heel rustig zitten en zat ze naar het scherm te kijken :')


    She said: I gotta find out for myself

    Ik achter het plastiek van mijn agenda een foto zitten van Tom en Georg die samen gitaren van het concert. En mijn hond was vervelend aan het doen, dus ik hield mijn agenda voor haar zodat ze zou stoppen met happen naar mijn benen. En toen ging ze helemaal Tom en Georg aflikken.. D:

    Rooftops schreef:
    (...)

    Haha of hij vindt het saai, hij hangt hier nu op mijn arm als een schotelvod. :'D

    hahahaha.
    -en wat lief!-

    Haha, dat is best wel vet! :3


    Never run out of reasons to smile...

    UNCOMMON schreef:
    Hahaha, coole kat. Lijkt op zijn baasje dus qua muzieksmaak ;D

    hahaha mijn hond houdt van 'in your shadow i can shine ' Dan gaatie altijd pootjes geven en op zn rug liggen .. (':


    I changed.

    mijn vogels lult met het journaal en muziek mee o.0


    Some angels have no wings.