• Oké, aangezien wij ons ons appartement aan de zee geen internet hebben zit ik nu in het internetcafé om de hoek.
    Nu, er is een kindje naast mij komen zitten. Ik schat een jaar of zes and o my god. Ik weet dat het verkeert is maar stiekem kijk ik mee naar wat ze doet.
    Ze zit dus op msn en ik haar tweede nick staat van 'Sam, i love you' Dat vond ik nog schattig.
    Even later kijk ik weer, was ze een mail aan het schrijven. Er stond zo in van 'Sam, ik zie jou graag en jij zie jij mij graag? Wil jij met mij trouwen?' da was ook nog van auww.
    Maar nu kijk ik weer zit dat kindje op habbo en ik zie haar van alles tippen van 'wil jij met mij?' 'i love you!' 'wil jij met mij, pleas!'
    Dit vind ik er ergens overgaan yo. I mean, het is zo'n klein kindje en wie weet zit er nu op habbo? Toen ik dat las was dat van 'wtf?'.
    En ik zeg het nog eens ik weet dat het verkeert is om mee te lezen maar ik kon het ergens niet laten. (:
    EDIT: Ze was aan het mezingen met Selena Gomez op de radio -zo zonder de woorden echt te kennen- en nu doet ze het zelfde bij 'Alors on dance' dit is echt wel schattig xd

    [ bericht aangepast op 22 mei 2010 - 14:57 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    Ach, kleuters.. Ze zijn nog klein, weten niet zo veel over liefde. Als ze ouder worden begrijpen ze dat je niet met iedereen zomaar kan aanhebben. (':


    All this dampness is damp.

    Wat lieeef :3
    Gewoon laten doen, komt ze later wel achter hihi :3

    Kinderen onder de tien jaar horen niet op internet, omg :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    haha =3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nebula schreef:
    Kinderen onder de tien jaar horen niet op internet, omg :')


    Only losers can act the way you do

    UNCOMMON schreef:
    Wat lieeef :3
    Gewoon laten doen, komt ze later wel achter hihi :3

    Hahah zo schattig^^


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Haha, lief :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nebula schreef:
    Kinderen onder de tien jaar horen niet op internet, omg :')


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Wat lieeeeeef :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'