• Een vriendin van mij is verliefd op een bekend persoon. En niet zo'n beetje ook. Ze stort in als ze hem hoort. En ze huilt zichzelf iedere avond in slaap. In het begin dacht ik dat het nog wel mee viel. Maar het lijkt iedere dag wel erger te worden.. Praten met haar gaat niet echt. Ze wil niet luisteren of praat er over heen. Ik probeer het wel iedere dag. Ik weet eigenlijk niet zo goed meer wat ik moet doen. Omdat ze dus niet wil praten..
    Ik heb hier trouwens al een topic over gemaakt. Maar ik dacht ik: ik plaats hem hier ook nog even.
    Heeft iemand nog tips?

    Twee topics over hetzelfde onderwerp mag niet ;) Je weet al wat ik gedaan heb. Je moet echt je vriendin gaan helpen, anders komt het niet goed met haar. Of praat eens met haar ouders. :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja ik weet het.
    Ik praat ook iedere dag met haar. Ze zegt alleen heel weinig

    Praat met haar, maak haar duidelijk dat het niets kan worden met een bekend persoon, misschien komt het een beetje hard aan, maar ze kan zo toch ook niet voort? Je moet haar echt helpen, want straks stort ze helemaal in. Praat met haar, en zeg dat je wil dat ze tegen je praat, dat ze je kan vertrouwen met wat haar dwars zit. Moest het blijven aanhouden, zou ik toch maar eens met haar ouders gaan praten..