Okey de vraag zegt het al... Wie vind jij het beste schrijven op Quizlet?
Ikke:
TWINcest sorry had haar naam verkeerd geschreven
en
xPrettydoll
die schrijven echt mooi!!
-
10 aug 2008 - 23:3817 nov 2008 - 16:28
HelloTitty.
SecretScene.
xxxTHxxx94.
SuicidCupCak.Choke on the words that were your last goodbye.
17 nov 2008 - 16:30TOMxKxBITCH
&
JustSmilex3
&
IxWishxTH
&
BarbieIsFAKE
HEE DAT WSS IK TOEN << en nu is Lize barbieisfake
mr je bedoelt mij denk ik aan de datum te sien xP
IKHB EL 1 FAN!We can only learn to love by loving.
17 nov 2008 - 16:30(...)
Muahahaaa, wie wil vrienden worden? ^^
ik tog ook niet maar de mijne wordt ook niet zow veel gemaakt
heb geduld^^ en mak vrienden whahah [/btwdatwaseentip]If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room
17 nov 2008 - 16:33O IK GA OOK FF LISJTJES MAKEN [/heeft ontdekt dat sij dat nog nie gedaan had]
resemblanche,LoveLockDown,CuteAsHell,Genocide,BARBIEDOLLx,KirstenSnaps en nog wel wa mr ik vergeet namen snelWe can only learn to love by loving.
17 nov 2008 - 16:35Ik snap maar niet dat sommige steeds zitten te zeuren dat ze niet worden gekozen ofso
mij boeit het niet
mr dit zijn mijn favo:
AmyXlistinG
LastOneKiss
mo0nXlo0n
PersianQUEEN
URxNIGHTMARE
weareONEMaybe part of loving is learning to let go...
17 nov 2008 - 16:59O IK GA OOK FF LISJTJES MAKEN [/heeft ontdekt dat sij dat nog nie gedaan had]
én mijn naam?
resemblanche,LoveLockDown,CuteAsHell,Genocide,BARBIEDOLLx,KirstenSnaps en nog wel wa mr ik vergeet namen snelIf you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room
17 nov 2008 - 17:05DraaiKolkje! Heeft privéverhaal geschreven......
Sander
17 nov 2008 - 17:18SmouthLife
LastOneKiss
xPandaROCKx
NewBornStar
LostFlower
En nog een soort van veeeeeeeel andere maar deze zijn echt supper. En de rest ookeverything you imagined, and more...
17 nov 2008 - 17:20TLOVESTOM =')
17 nov 2008 - 17:22(...)én mijn naam?
ik maak je quizzen nie srry xPWe can only learn to love by loving.
17 nov 2008 - 17:24wou ik werd wel 2x genoemd
Maar maar mijn verhalen zijn dood ><
Dus ik moet maar gauw weer opnieuw beginnen zodat ik weer fans krijgPeople who are meant to be together always find each other in the end.
18 nov 2008 - 17:54Ik snap maar niet dat sommige steeds zitten te zeuren dat ze niet worden gekozen ofso
mij boeit het niet
mr dit zijn mijn favo:
AmyXlistinG
LastOneKiss
mo0nXlo0n
PersianQUEEN
URxNIGHTMARE
weareONE
oh dankje, je bent een ongelovelijke sgat, weetje! <3Some people make the world special just by being in it
18 nov 2008 - 17:55wou ik werd wel 2x genoemd
Maar maar mijn verhalen zijn dood ><
Dus ik moet maar gauw weer opnieuw beginnen zodat ik weer fans krijg
ik wel 1 x xPWe can only learn to love by loving.
28 nov 2008 - 0:28Whuahaha, like, sommige verhalen zijn echt slecht en toch staan die luitjes die het verzinnen/ontwerpen/whatever hiertussen. *nee, ik ga geen namen noemen, ik heb zo mijn normen en waarden* [/verontwaardigd]
En al die mensen die zeuren, snap ik niet. Ik zeur toch ook niet? Wees blij dat er iig nog mensen zijn die je verhalen maken, ghehe.
Anywayz, ik vind BadPrincess, becky, Precious, Flo, Jx3, xLoveIsDeadx en nog wel véél meer goed.^^ [/don't be offended if I didn't put your name in this list]
xXx <3FML
28 nov 2008 - 7:10(...)Muahahaaa, wie wil vrienden worden? ^^
IK x'3Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT