• Gisteren hadden 2 zusjes (TH fans) zelfmoord gepleegd omdat ze erachter zijn gekomen op myspace,Dat er een nep Tom en Bill kaulit met hun levens speelden.De 2 usjes geloofden eerst dat het de echte zijn,Maar daarna zeiden de nep tom en bill dat ze een grapje maakten,Waardoor dat de fans echt pijn had gedaan.Vandaar dat ze zelfmoord hadden gepleegd. :(


    Je mpp moeder swaa

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Dan moet ze dat lekker in privé tegen jouw zeggen. Want als ze het zo op het internet zet, komt het over als aandachttrekkerij. En als ze zoveel problemen heeft dan moet ze hulp gaan zoeken bij jeugdzorg, psychologen, etc. Dat is heus niet zo moeilijk, hoor. Veel beter dan aandacht trekken op internet en huilend in een hoekje te kruipen. Dan blijft ze inderdaad depressief, ja. ;_;

    het lijkt me verstandiger als je dit topic verder negeerd, ok?


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    MewMewJunky schreef:
    (...)

    HOU OP JA?! JE MAAKT MN LEVEN NOG ERGER DAN HET EERST WAS!

    Je mag hele berichten niet in hoofdletters plaatsen. (': En daarnaast, dat doe ik niet. Jij trekt het je teveel aan, iets wat je niet moet doen. ;D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Dan moet ze dat lekker in privé tegen jouw zeggen. Want als ze het zo op het internet zet, komt het over als aandachttrekkerij. En als ze zoveel problemen heeft dan moet ze hulp gaan zoeken bij jeugdzorg, psychologen, etc. Dat is heus niet zo moeilijk, hoor. Veel beter dan aandacht trekken op internet en huilend in een hoekje te kruipen. Dan blijft ze inderdaad depressief, ja. ;_;


    Begin je KK mond te houden over mij als ik het tegenwoordig kut heb! mag ik doen wat ik wil! en het kan me niet schelen wat!


    Je mpp moeder swaa

    MewMewJunky schreef:
    (...)

    Begin je KK mond te houden over mij als ik het tegenwoordig kut heb! mag ik doen wat ik wil! en het kan me niet schelen wat!

    Melissa doe rustig je maakt het allen maar erger.

    MewMewJunky schreef:
    (...)

    Begin je KK mond te houden over mij als ik het tegenwoordig kut heb! mag ik doen wat ik wil! en het kan me niet schelen wat!

    Ik heb geen kanker. Maar fijn dat je gewoon kunt communiceren zonder je zelfbeheersing te verliezen. En je mag van mij doen wat je wilt. Het is jouw leven, dus de keuzes zijn aan jouw. En dat je het tegenwoordig kut hebt? Dan moet je hulp gaan zoeken en niet nog hier op internet zitten als jij wilt dat het gevoel zo snel mogelijk weggaat. En nee, dat laatste was niet onaardig/aanvallend bedoeld.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Je mag hele berichten niet in hoofdletters plaatsen. (': En daarnaast, dat doe ik niet. Jij trekt het je teveel aan, iets wat je niet moet doen. ;D


    Ghehe, je hebt wel gelijk.


    Your make-up is terrible

    Luistert er dan ook niemand naar mij?!?
    Laat dit topic links liggen als het je irriteerd!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    VampEye schreef:
    Luistert er dan ook niemand naar mij?!?
    Laat dit topic links liggen als het je irriteerd!

    Blijkbaar niet. Maar je moet alles niet zo aanvallend nemen. (':


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Blijkbaar niet. Maar je moet alles niet zo aanvallend nemen. (':

    Nee, doe ik ook niet. Maar als het wel echt bedoelt is kan je het ook maar beter niet erger maken. Alsjeblieft???(A)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    VampEye schreef:
    (...)
    Nee, doe ik ook niet. Maar als het wel echt bedoelt is kan je het ook maar beter niet erger maken. Alsjeblieft???(A)

    Ik maak het, naar mijn weten, niet erger. Maar ik vind wel dat als ze zo depressief is, nú hulp moet gaan zoeken. En daar heb je echt professionele hulp bij nodig, die je niet op internet kunt krijgen. En zeker niet op een site als deze. Ik heb echt geen verkeerde intenties. Maar hoe langer ze ermee wacht, hoe erger het wordt. In ieder geval succes en sterkte dan maar. (':


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Ik maak het, naar mijn weten, niet erger. Maar ik vind wel dat als ze zo depressief is, nú hulp moet gaan zoeken. En daar heb je echt professionele hulp bij nodig, die je niet op internet kunt krijgen. En zeker niet op een site als deze. Ik heb echt geen verkeerde intenties. Maar hoe langer ze ermee wacht, hoe erger het wordt. In ieder geval succes en sterkte dan maar. (':


    Nee hoor.Dus niet met mn zus hier Voel ik me wel veilig omdat ik van haa hou(H)


    Je mpp moeder swaa

    Happily ever after!(H)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Amen (A)


    Je mpp moeder swaa

    Gaat het weer met je Mel?

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Ik weet dat ik gemeen ben. En waar dat op slaat? Op het feit dat zij ineens uit het niets het bericht plaatst dat zij zelfmoord wilt plegen. Dat komt op mij over als aandachttrekkerij. En verder breid ik het niet uit, want anders vind je me nog gemener. (':


    best wel mee eens btw. ;x

    [ bericht aangepast op 21 mei 2010 - 14:16 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.