• Nog eens echt verliefd worden. En dan niet zulke 'verliefdheden' die na even alweer overwaaien.
    Ik zie van die koppeltjes op straat en dan loop/sta ik daar van Hmmmpf.
    Maar ik denk dat mijn eisen gewoon te hoog stel. Want de jongens die ik leuk vind, lopen hier niet rond.. of ze hebben al een vriendin.

    Ik heb al een jaar met mn vriendje en nog steeds helemaal gelukkig met 'm. :] Hij is echt het beste wat me is overkomen en dat is geen grapje. Ik zie mezelf nog wel met hem trouwen. ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb al anderhalf jaar een vriendje, en telkens als ik ook maar iets van liefde zie, dan verlang ik naar hem, of dan zoen ik hem als hij bij me is.


    Life is hard and then we die

    Liefde kun je niet vinden, liefde vind jou (cliché cliché ) maar toch: wees er niet zo gefocust op, jou tijd komt nog wel.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Verliefd worden komt op de momenten dat je het het minste verwacht.
    Dat had ik tenminste =)
    Maar verliefd zijn is niet alleen maar leuk, daar moet je wel rekening mee houden.
    Je moet rekening houden met de ander, zijn gevoelens, behoeftes, wat hij wil.
    Er zullen altijd ruzies zijn, maar als je eenmaal de ware hebt gevonden, zul je die ruzies altijd weer overwinnen, waardoor je er samen sterker uitkomt =)
    Maar als je jong bent moet je je er geen zorgen over maken xD je hebt nog tijd genoeg voor de problemen van een relatie. Nu eerst genieten van jong zijn & relatie(s)


    Write down what you can not say

    Onder elk dekseltje past een potje :Y)
    Hehe, zinnen verdraaien is leuk :]
    Maar weer ontopic; je vindt wel iemand, je moet er gewoon niet voor zoeken :]
    Het is net zoals met je schoen; als je 'm nodig hebt vind je 'm niet, maar als je niet zoekt is 'ie er! :'D


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Onder elk dekseltje past een potje :Y)
    Hehe, zinnen verdraaien is leuk :]
    Maar weer ontopic; je vindt wel iemand, je moet er gewoon niet voor zoeken :]
    Het is net zoals met je schoen; als je 'm nodig hebt vind je 'm niet, maar als je niet zoekt is 'ie er! :'D

    Ik geef je 100% gelijk! xD


    Write down what you can not say

    Shakur schreef:
    Same here...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Echt verliefd ben ik al geweest, ware liefde zal ik dus niet meer tegenkomen. Omdat ik mijn ware liefde al ontmoet heb, zijn mijn eisen ontzettend hoog geworden, dus ik vind niemand die daaraan voldoet.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ugh.


    No growth of the heart is ever a waste

    Omdat je te hoge eisen stelt? dat heeft er niks mee te maken. Je wordt verliefd of niet.


    "Let them eat cake!"

    Ik ben nu ook echt verliefd. Mijn vriend stelt juist hoge eisen.. maar ik kan er mee leven. Wij zijn nu ook bijna 8 maanden samen.

    t komt allemaal vanzelf, is het niet nu, dan over een paar jaar:)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik haat verliefd zijn, omdat ik meestal toch te schijterig ben om op hem af te stappen dus komt er nooit wat van.
    Alleen wat ik me dus afvraag he. Is het niet toevallig dat iedereen (veel dan) altijd een persoon vind waar hij/zij verliefd op wordt en dat het dan ook wederzijds is.
    Ik bedoel, dat is wel nodig als zo veel mensen getrouwd zijn.


    it's so empty living behind these castle walls

    Dat gevoel herken ik ook, maar ondertussen heb ik al 2 jaar lang een vaste relatie met een jongen waar ik mijzelf oud, grijs en gelukkig mee zie worden.
    Geloof me, dat komt vanzelf wel, meestal op een moment dat je het totaal niet verwacht.:Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Dat soort dingen komen áltijd als je het niet verwacht. Dus raak niet ontmoedigd, je komt vanzelf iemand tegen. Ik geloof er niks van dat je je hele leven niet verliefd wordt ;)


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik ben inmiddels in het stadium dat ik NOOIT meer verliefd wil worden.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.