• jongens, het zou helemaal uitmoeten komen. ik zou het twee weken voor en twee weken na kamp worden, ik dus helemaal blij. ben ik het nu dus geworden, en dan word ik het op kamp weer. DAT WIL IK NIET, sorry ik moest dit even kwijt.
    gaan jullie met mij mee bidden dat ik het dan toch niet ben? aah toetoetoe -puppy eyes- _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    *bid* :'D


    You can run but not hide

    Ik bid met je mee :) ik was eerst ook aan ht uitrekenen en bidden en smeken want op een kamp is zoiets niet fijn. En toen ben ik het 2 van de 3 keer wel geworden.. wat een pech.


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    -Bid Bid- (flower)


    Some people make the world special just by being in it

    Als je daar echt gek van word. Kun je ook de pil nemen he. Die kun je gewoon doorslikken als je bijv. kamp hebt. Dan word je ook niet ongesteld. ;')


    Sometimes it's best not to care.

    Embrace schreef:
    Als je daar echt gek van word. Kun je ook de pil nemen he. Die kun je gewoon doorslikken als je bijv. kamp hebt. Dan word je ook niet ongesteld. ;')


    You move me ......... Kurt

    Soms worden je regels ook uitgesteld omdat je op vakantie ofzo gaat, je kan hopen dat dat gebeurd?
    Als je stress hebt of je denkt dat je zwanger bent en vreest er voor durven ze naar't schijnt ook wel later komen, dus stress is de boodschap! :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Lang leve de pil D:

    Embrace schreef:
    Als je daar echt gek van word. Kun je ook de pil nemen he. Die kun je gewoon doorslikken als je bijv. kamp hebt. Dan word je ook niet ongesteld. ;')


    Ja, dat kan je doen. Of hopen dat het toch niet tijdens het kamp gebeurd. Ik wil ook niet dat het morgen gebeurd, want dan heb ik sportdag


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Embrace schreef:
    Als je daar echt gek van word. Kun je ook de pil nemen he. Die kun je gewoon doorslikken als je bijv. kamp hebt. Dan word je ook niet ongesteld. ;')


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Haha, ik haat het ook hoor.
    Normaal zou ik ze hebben op kamp, maar mijn mama heeft de pil gaan kopen, zodat ik ze dan alvast niet heb! (:


    Never run out of reasons to smile...

    -biddddd- (flower)(flower)


    Smiling but close to tears.


    Lang leven de pil (:
    Haha ik bid wel voor je Sanne (:


    Beautiful people, are people who smile.

    *bezig met bidden*
    Ik heb ze nu ook, hoor

    Bid(A)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Irritatie, ik heb dat niet echt, gelukkig maar, maar het kan elke dag komen, gelukkig heb ik geen kamp jeej ^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.