• Volgend jaar wil ik echt met een sport/hobby beginnen. Wat doen jullie als sport zodat ik ideetjes kan opdoen? (:


    Only losers can act the way you do

    Ik heb op paardrijden en korfbal gezeten, nu wil ik eigenlijk op stijldansen.


    What's the point of living, when there's no death?

    Oh en ik zwem ook (:

    Ik surf, skateboard en basketbal hoewel ik van plan ben te stoppen met basketbal. Ik mag namelijk geen wedstrijden meer spelen door mijn enkel D: En oja, ik fitness.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2010 - 17:19 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Badminton


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik turn. Zowel trampoline en toestelturnen als tumbling. Dat is echt leuk en je bevordert er je kracht, lenigheid en conditie mee. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Virtus schreef:
    (...)Echt kunstschaatsen? ;o Is dat niet hartstikke moeilijk? :/


    Nee, gewoon baanschaatsen, op noren.


    SLOAN.

    Cloudburst schreef:
    Ik turn. Zowel trampoline en toestelturnen als tumbling. Dat is echt leuk en je bevordert er je kracht, lenigheid en conditie mee. (:
    Voor turnen moet je van je eigen toch al lenigheid hebben? Hoe leuk het mij ook lijkt, het is niets voor mij. Ik kan nog geen eens handstand tegen een klimrek, ik kan mezelf niet opzwaaien. :')


    Only losers can act the way you do

    Virtus schreef:
    (...)Voor turnen moet je van je eigen toch al lenigheid hebben? Hoe leuk het mij ook lijkt, het is niets voor mij. Ik kan nog geen eens handstand tegen een klimrek, ik kan mezelf niet opzwaaien. :')

    Ja, daar heb je wel gelijk in. Je moet wel lenig aangelegd zijn. Maar als niet lenig aangelegd bent, dan kan je door te turnen jezelf toch wel leniger maken, als je ongeveer begrijpt wat ik bedoel? :'D


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    (...)
    Ja, daar heb je wel gelijk in. Je moet wel lenig aangelegd zijn. Maar als niet lenig aangelegd bent, dan kan je door te turnen jezelf toch wel leniger maken, als je ongeveer begrijpt wat ik bedoel? :'D
    Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik denk niet dat ik op turnen veel kan doen als ik nog geen eens een simpele kop- of handstand kan. :'DD


    Only losers can act the way you do

    Virtus schreef:
    (...)Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik denk niet dat ik op turnen veel kan doen als ik nog geen eens een simpele kop- of handstand kan. :'DD

    Haha, misschien niet. Dan moet je iets zoeken waar je wel goed in bent. ^-^


    If we had not a soul, music would have created it.

    Vechtsport of streetdance. Een sport op muziek is heel erg aan te raden, je merkt door de muziek haast niet dat je bezig bent en na afloop heb je een bevredigd gevoel :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik volleybal.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik heb 10 jaar toestelturnen gedaan en nu ben ik met mijn 3de jaar ritmisch gymnastiek bezig ;D
    Vroeger heb ik ook nog 2 jaar rope skipping gedaan in combinatie met dat toestelturnen ^^


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Oja, en ik ga ook een paar keer in de week gaan lopen met 2 vrienden en mijn zus. :3


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Zaitsev schreef:
    Vechtsport of streetdance. Een sport op muziek is heel erg aan te raden, je merkt door de muziek haast niet dat je bezig bent en na afloop heb je een bevredigd gevoel :]
    Maar welke vechtsport? Haha. :')


    Only losers can act the way you do