• Hooooi =3.
    De tv's hier in huis zijn altijd bezet 's avonds, dus ik kijk programma's via uitzendinggemist.nl en sbs6.nl enzo. Ik kan niet alles zien via internet, maar toch aardig was.
    Nou keek ik spoorloos, was een vrouw die bij een man woonde en ze lagen beide in scheiding. Komt die man in beeld, zie ik dat het de vader is van een meisje dat vlakbij me woont!

    Nu kijk ik 'kinderziekenhuis' en toen zag ik een verpleger heel even in beeld, en dat is de vader van een ander meisje dat hier in de buurt woont! (en die vader woont hier dus ook nog in de buurt) Ik vond het wel heel apart. Jullie ook eens zo iets mee gemaakt?

    Ik zag mezelf deze week bij x-factor! (krul)
    Hihi. En de bovenburen bij spoorloos ofzo inderdaad.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2010 - 21:28 ]

    Fragile schreef:
    Ik zag mezelf deze week bij x-factor! (krul)
    Hihi. En de bovenburen bij spoorloos ofzo inderdaad.

    Ik heb bijna helemaal gekeken, en gekeken of ik jou zag. Maar ik zag je niet! Nou was het eerste en het laatste deel van 'het eerste deel' niet opgenomen ><.

    2Krull4U schreef:
    (...)
    Ik heb bijna helemaal gekeken, en gekeken of ik jou zag. Maar ik zag je niet! Nou was het eerste en het laatste deel van 'het eerste deel' niet opgenomen ><.

    Ik was 2keer kort in beeld. Halverwege en aan het einde. Maar je ziet het zelf beter, omdat ik weet waar ik precies zat, haha.

    hahh, vet!

    een kind uit mijn zusjes klas staat deze week in de donald duck met een onzin verhaal x'D

    en meer niet x'D
    oh ik was zelf een keer op het jeugdjournaal, dat was ook appart om jezelf terug te zien -wel jaren terug maar goed-

    Mijn school was een keer bij zo'n ziekenhuis serie, een jongen van mijn school en uit mijn broers handbalwedstrijd had iets tijdens gym gedaan.
    Das alles.


    Your make-up is terrible

    Even denken.

    - Ak leraar bij een programma iets met DNA ofzo.
    - Een stagiere bij Whipe-out en die had verloren omdat de andere had valsgespeeld XD
    - Mijn straat vandaag nog.
    - Een vriendin bij X-Factor
    - Een vriend bij jeugd journaal.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ehm, nou, Erik van der Hoff is de broer van een oud lerares van mij op de basisschool. Dus elke keer als ik hem op tv zie denk ik weer terug aan haar. (': En een oud klasgenoot die gaat meedoen aan Popstars, dus ben beniewd. (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.