• Ik worg gek. De laatste tijd wil iedereen zelf moord plegen. In een maand willen al zes mensen waar ik mee omga zelfmoord plegen. Ze hbben gelukkig niet gedaan maar toch is wel schrikken als jedat hoord.!


    Ivar Oosterloo.

    Meh, meestal is het een schreeuw om aandacht hoor. Dan willen ze gewoon horen wie er hoeveel om ze geeft, uiteindelijk zijn ze toch te laf om het te doen.

    Er zijn natuurlijk uitzonderingen, mensen die het wel echt overwegen.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2010 - 22:31 ]


    Your make-up is terrible

    dat is verschrikkelijk : (


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    TeddyMurder schreef:
    Meh, meestal is het een schreeuw om aandacht hoor. Dan willen ze gewoon horen wie er hoeveel om ze geeft, uiteindelijk zijn ze toch te laf om het te doen.

    Er zijn natuurlijk uitzonderingen, mensen die het wel echt overwegen.


    Daar moet je wel me oppassen. Natuurlijk zijn er veel gevallen die dit zeggen om aandacht, maar er zijn natuurlijk ook gevallen die het echt menen en als je dan zegt dat ze het zeggen om een schreeuw om aandacht. Tja...

    Maar dat al je vrienden dat zeggen? Dat vind ik een beetje raar. Volgens mij is dat wel een schreeuw om aandacht.


    Take me to wonderland

    Benji schreef:
    (...)

    Daar moet je wel me oppassen. Natuurlijk zijn er veel gevallen die dit zeggen om aandacht, maar er zijn natuurlijk ook gevallen die het echt menen en als je dan zegt dat ze het zeggen om een schreeuw om aandacht. Tja...

    Maar dat al je vrienden dat zeggen? Dat vind ik een beetje raar. Volgens mij is dat wel een schreeuw om aandacht.


    Yeh, daarom had ik mijn reactie ookal ge-edit. Maar die groep die het overweegt is zeer zeker in de minderheid, vooral omdat ze het vaak niet tegen iemand zeggen als ze het willen doen.
    Zo heb ik ook eens gehad met iemand die dat tegen mij zei, ik helemaal stressen, janken, proberen eraf te praten. De cam stond aan, na een tijdje veegde ze gewoon haar tranen af en ging ze vrolijk doen, zonder mij even te laten weten dat ze van het idee afzag. Toen dacht ik ook even: Bitch, weet je wel dat je anderen raakt met die schreeuw van aandacht van je?

    [ bericht aangepast op 17 mei 2010 - 22:42 ]


    Your make-up is terrible

    Een vriendin van me had dat heel erg en is dat een keer bijna echt gaan doen.
    Ik begrijp hoe je je voelt.
    Zoveel mogelijk duidelijk maken dat je om ze geeft kan wel helpen.

    TeddyMurder schreef:
    (...)

    Yeh, daarom had ik mijn reactie ookal ge-edit. Maar die groep die het overweegt is zeer zeker in de minderheid, vooral omdat ze het vaak niet tegen iemand zeggen als ze het willen doen.
    Zo heb ik ook eens gehad met iemand die dat tegen mij zei, ik helemaal stressen, janken, proberen eraf te praten. De cam stond aan, na een tijdje veegde ze gewoon haar tranen af en ging ze vrolijk doen, zonder mij even te laten weten dat ze van het idee afzag. Toen dacht ik ook even: Bitch, weet je wel dat je anderen raakt met die schreeuw van aandacht van je?


    Ik dacht dat mensen die zelfmoord gingen plegen dit wel gaan zeggen tegen mensen waar ze zich goed bij voelden. Maar het is al zo lang geleden dat ik daar nog wat informatie heb over opgezocht.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2010 - 22:45 ]


    Take me to wonderland

    en blijf er vooral zelf niet mee zitten.. dan ga je er zelf aan kapot. mij is het ook al voorgekomen en die persoon was tegen me aan het zeggen : ja volgende keer gebruik ik gewoon messen in plaats van pillen en dit en dat. een mens zou er nog zelf zelfmoordneigingen van krijgen. praat er dus met die personen en zeker ook met iemand anders over (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Benji schreef:
    (...)

    Ik dacht dat mensen die zelfmoord gingen plegen dit wel gaan zeggen tegen mensen waar ze zich goed bij voelden. Maar het is al zo lang geleden dat ik daar nog wat informatie heb over opgezocht.


    Mensen die het echt willen, zeker willen, zeggen niets. Hooguit een smsjes als het al te laat is om gered te worden, want ze willen niet tegen gehouden worden. Als ze het wel zeggen, willen ze eigenlijk wel tegengehouden worden.


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    Mensen die het echt willen, zeker willen, zeggen niets. Hooguit een smsjes als het al te laat is om gered te worden, want ze willen niet tegen gehouden worden. Als ze het wel zeggen, willen ze eigenlijk wel tegengehouden worden.

    Agree. De mensen die er veel gedoe over maken, doen het vaak - ik zeg niet altijd - niet. Degenen die niets zeggen daarentegen...


    Beeeeeeeesje :-)