• Ik had er al eerder een topic over gemaakt volgens mij, of die ging over een CT scan. Die heb ik al gehad, niets bijzonders. Maar vanwege mijn waarschijnlijke migraine en mijn gehoorverlies wilden ze toch ook een MRI maken. En ik ga hier lekker vertellen hoe dat ging.
    Ik moest daar om 6 uur zijn, om rond kwart over 6 aan de beurt te zijn. We waren er al om 10 over half 6 en ik mocht gelijk naar binnen. Dan kom je in een kamertje, moet je alles wat van metaal is (sleutels, ritsen, knopen, piercings, BHbeugels en zelfs mascara) afdoen en dan moet je naar binnen. Ik kreeg een haarnetje op x'D En dan moest ik gaan liggen, kreeg ik een infuus met een spul dat ervoor zorgt dat de aderen in je hoofd beter zichtbaar worden. En dan kreeg ik een koptelefoon met mijn cd die ik had meegenomen (Humanoid Duits) en dan word ik die buis ingeschoven, echt, die is klein! En dan moet ik stilliggen en maakt dat ding echt veel lawaai. Het ging best snel, na een half uurtje was ik klaar, terwijl ze zeiden dat het wel 45 minuten kon duren. Toen kon ik naar huis =D
    De uitslag heb ik nog niet, moet ik eerst terug naar Neurologie.
    Zo, dit was mijn MRI verhaal.


    Your make-up is terrible

    Nikki! Had dat dan gezegd! Dan had ik je kunnen bijstaan! Ofwel, een half uur lang gespannen in de wachtkamer zitten te panieken.. laat maar. Ben je nog een beetje dizzy van dat spul of gaat het nu wel?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Nikki! Had dat dan gezegd! Dan had ik je kunnen bijstaan! Ofwel, een half uur lang gespannen in de wachtkamer zitten te panieken.. laat maar. Ben je nog een beetje dizzy van dat spul of gaat het nu wel?


    Van dat spul merkte ik niets joh! Ik dacht alleen dat mijn arm steeds zwaarder werd, maar dat kan ook komen omdat ik zo stil moest liggen. Ik kreeg steeds spierspasmes omdat ik zo stil probeerde te liggen x'D Ghehe, en het was in Amsterdam, onder etenstijd, wees blij dat je niet mee was x'D


    Your make-up is terrible

    Ahw arme jij :'D. Heb ik ook vaker gehad, leuk is het niet. Maar ik ben benieuwd of er iets uit komt (flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    mij lijkt dat best eng :3