• -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 12:57 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Ben je iemand die het makkelijk aangeeft wanneer je je slecht voelt of iets niet prettig vindt? Het klinkt namelijk alsof je dingen opkropt en ze dus uit bij mensen waar je je vertrouwd bij voelt. En dat zou verklaren waarom je vriendje steeds de klos is.


    I clicked my heels and wished for you.

    Hmm, nee, ik zit meer in de 'relatieproblemen'.

    maar ik denk dat je veel dingen voor je houd. heb je veel meegemaakt? zit iets je dwars, dat soort dingen.
    wat ook helpt (heb ik gehoord): koop een boksbal en ga daar een paar keer tegen aan slaan voordat je naar school gaat. ik denk dat je je dan veel beter voelt.


    EGYPTIAN GOD

    PinkBows schreef:
    Ben je iemand die het makkelijk aangeeft wanneer je je slecht voelt of iets niet prettig vindt? Het klinkt namelijk alsof je dingen opkropt en ze dus uit bij mensen waar je je vertrouwd bij voelt. En dat zou verklaren waarom je vriendje steeds de klos is.


    Maar ik word gek vanmezelf, omdat het nugewoon bijna elke dag is dat ik me kut voel. En dat is gewoon irritant, en later krijg ik er dan ongelofelijk veel spijt van hoe ik gedaan heb tegen me vriendje. Want ik wil niet dat hij telkens op de kop krijg van mij =( En ja ik laat best wel snel merken als er wat is :'$ Maar niet echt aan mensen die ik niet ken, of niet vertrouw.


    Sometimes it's best not to care.

    Ik weet niet echt waarom, maar mijn zus heeft ook zoiets gehad. Ik heb haar gesteund en een paar tips gegeven; and here they come :]
    Ga een avondje [of een paar avondjes, afwisselend ofzo] helemaal relaxed een bad/douche nemen, ontspan je, denk aan niets. Beetje badschuim, lekker geurtje enz. Daarna een leuke film kijken of rustige muziek opzetten.
    Heeft mn zus ook gedaan, en nu is ze weer gewoon normaal en niet in een "dip"-ding :]
    Hoop dat 't helpt! (krul)

    [ bericht aangepast op 17 mei 2010 - 17:46 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Ik weet niet echt waarom, maar mijn zus heeft ook zoiets gehad. Ik heb haar gesteund en een paar tips gegeven; and here they come :]
    Ga een avondje [of een paar avondjes, afwisselend ofzo] helemaal relaxed een bad/douche nemen, ontspan je, denk aan niets. Beetje badschuim, lekker geurtje enz. Daarna een leuke film kijken of rustige muziek opzetten.
    Heeft mn zus ook gedaan, en nu is ze weer gewoon normaal en niet in een "dip"-ding :]
    Hoop dat 't helpt! (krul)


    Bedankt.
    Zou het eens doen.


    Sometimes it's best not to care.

    Ik heb dat anderhalf jaar geleden ofzo gehad, maar dat kwam omdat iedereen mij zegmaar 'niks' vond. Ik heb nachten zitten janken totdat ik positiever ging denken over van alles en nog wat.

    Ik heb een dagboek bijgehouden over alle gevoelens die ik die dag had, gedachtes waarmee ik zat etc. Misschien moet je ook zoiets doen? Ik zou als ik jou was, HEEL wat positiever denken, lol maken met je vriendinnen, en uitleggen aan je vriendje waarom je zo doet en hoe je je voelt. Hij is toch je vriendje? Je kan best jouw gedachtes met hem delen, en zeggen dat je je opgesloten voelt. Ga uit, ga naar concerten, koop iets leuks voor je zelf dat je al heel lang wilt hebben. Ga lachen, eet chocola. Eerst nadenken voor dat je iets wilt begrijpen. Misschien bedoelen sommigen mensen de dingen niet zo die jij verkeert opvat. Het klinkt raar maar als het echt niet wil helpen moet je naar de psycholoog gaan, of zoiets.
    Sterkte ermee en veel succes!


    we've only said goodbye with words

    AMBR0SE schreef:
    Ik heb dat anderhalf jaar geleden ofzo gehad, maar dat kwam omdat iedereen mij zegmaar 'niks' vond. Ik heb nachten zitten janken totdat ik positiever ging denken over van alles en nog wat.

    Ik heb een dagboek bijgehouden over alle gevoelens die ik die dag had, gedachtes waarmee ik zat etc. Misschien moet je ook zoiets doen? Ik zou als ik jou was, HEEL wat positiever denken, lol maken met je vriendinnen, en uitleggen aan je vriendje waarom je zo doet en hoe je je voelt. Hij is toch je vriendje? Je kan best jouw gedachtes met hem delen, en zeggen dat je je opgesloten voelt. Ga uit, ga naar concerten, koop iets leuks voor je zelf dat je al heel lang wilt hebben. Ga lachen, eet chocola. Eerst nadenken voor dat je iets wilt begrijpen. Misschien bedoelen sommigen mensen de dingen niet zo die jij verkeert opvat. Het klinkt raar maar als het echt niet wil helpen moet je naar de psycholoog gaan, of zoiets.
    Sterkte ermee en veel succes!


    Dankje.
    Maar elke x als ik positief wil gaan denken, lukt hetme niet. Iets houd me tegen ofzo o.o En ik weet niet wat. Me vriendje heb ik al vertelt hoe ik me voel enzo, en hij heeft er begrip voor, <33 Echt ik hou heel veel van hem, maar ben bang dat ik hem kwijt raak door mijn stomme gedrag. Heb er zelfs nachtmerries over. Hij zegt me zovaak dat hij me niet verlaat enzo. Maar toch blijf ik bang. Ik ben gewoon té onzeker, over alles. =(


    Sometimes it's best not to care.

    Embrace schreef:
    (...)

    Dankje.
    Maar elke x als ik positief wil gaan denken, lukt hetme niet. Iets houd me tegen ofzo o.o En ik weet niet wat. Me vriendje heb ik al vertelt hoe ik me voel enzo, en hij heeft er begrip voor, <33 Echt ik hou heel veel van hem, maar ben bang dat ik hem kwijt raak door mijn stomme gedrag. Heb er zelfs nachtmerries over. Hij zegt me zovaak dat hij me niet verlaat enzo. Maar toch blijf ik bang. Ik ben gewoon té onzeker, over alles. =(


    Misschien moet je even tijd voor jezelf nemen? En als je onzeker over alles bent -en overjezelf?-, geef sommige dingen een makeover. Het hielp bij mij. Ik weet dat het echt vreselijk kut is om zo'n 'situatie' te hebben. Oh, en ga vrolijke muziek luisteren!


    we've only said goodbye with words

    AMBR0SE schreef:
    (...)

    Misschien moet je even tijd voor jezelf nemen? En als je onzeker over alles bent -en overjezelf?-, geef sommige dingen een makeover. Het hielp bij mij. Ik weet dat het echt vreselijk kut is om zo'n 'situatie' te hebben. Oh, en ga vrolijke muziek luisteren!

    Wat bedoel je precies met, Geef dingen een makeover. Zoals wat precies? =o


    Sometimes it's best not to care.

    Ga met iemand die er verstand van heeft mee praten dat kan egt helpen, ik heb het ook gehad


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    Misschien heb je slaapproblemen? Anders moet je naar een psychiater, dat klinkt waarschijnlijk best wel raar, maar het is de beste oplossing denk ik.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Vertel tegen je vriendje dat je de laatste tijd gewoon wat in de war bent en hem niet wilt kwetsen. Als je hem duidelijk maakt dat je het niet zo bedoelt, zal hij je ook niets kwalijk nemen. Waardoor jij niet meer kwaad word op jezelf, waardoor je je misschien wat beter gaat voelen.

    Iedereen heeft dat van tijd tot tijd. Dat we gewoon niet met onszelf door een deur kunnen en alles om ons heen overhoop gooien. Kom je er uiteindelijk echt zelf niet meer uit dan helpt het altijd om gewoon even tegen iemand aan te praten, een vertrouwenspersoon op school of een goede vriendin.


    Wie du mir, so ich dir.

    Neem een vertrouwingspersoon!
    Veel succes <3


    I don't need words to feel those lips.

    heb ik ook wel. Ik vertel gewoon niks aan anderen. Als ik dat wel doe voel ik me slecht en opgejaagd. Daar word ik nog chagrijniger van en dan kan ik ook om niks gaan huilen, dat doe ik dus niet. Als ik uitgerust ben, gaat het beter. Misschien moet je gewoon super-vroeg naar bed. Het klinkt heel dood, maar het helpt echt.


    Alis volat propriis

    Je moet er eerst zelf over denken;Wat doe ik en waarom.
    Als het echt slecht gaat kun je er met iemand over praten die je persoonlijk kent


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.