• Ik ben erachter gekomen dat Bill (mis) Metro zou zijn.Een metro sexuele is een soort van gay/hetero achtige.Het is iemand die steeds continue op zijn uiterlijk op let (soort van gay niet verkeerd bedoeld ofzo) maar hij valt dan wel op meiden.
    dus wat is jullie mening daarvan?(flower)

    Xx'- RaWwrDeLuXe.


    Je mpp moeder swaa

    Boomba schreef:
    jeeeeezus wat zijn er hier arrogante mensen zeg! Reageer toch eens normaal -_-


    && ik weet niet wat die gast is ;3

    [ bericht aangepast op 16 mei 2010 - 17:33 ]


    You'll never dream alone. <3

    volgens mij is Bill ofwel Bi
    ofwel homo en durft hij dat niet te zeggen door de fans die hem verdedigen.


    if being sane is being ordinary, id rather be mental

    So?
    Dit is niets wat ik nog niet wist. (krul)


    We'll never be as young as we are tonight

    Utopia schreef:
    Daar waren de meeste al achter. ;') Maargoed, je hebt gelijk. Al sluit ik het niet helemaal uit dat hij ook op jongens valt.

    Ze meld het alleen maar om goed te doen, dus doet niet zo gemeen en reageer wat aardiger. Volgens mij is Bill gewoon Bi. (:

    [ bericht aangepast op 16 mei 2010 - 19:54 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Metroseksueel heeft toch niks met geaardheid te maken?
    Of denk ik nu verkeerd?


    blame the bully.

    Adept schreef:
    Metroseksueel heeft toch niks met geaardheid te maken?
    Of denk ik nu verkeerd?
    Metroseksueel
    Een `metroman` of `metroseksueel` is een man die vrouwelijke trekjes vertoont maar wel een (seksuele) voorkeur heeft voor het vrouwelijke geslacht en daarmee dus uitgesproken heteroseksueel is. De metroseksueel heeft veel aandacht voor zijn kleding, verzorgt zijn haardracht, en gebruikt in een aantal gevallen ook cosmetica.


    Dat komt van internet.
    Ikzelf denk altijd maar als ik twijfel aan Bill's seksualiteit; Als hij in het openbaar met make-up en skinny jeans durft rond te lopen, waarom zou hij dan niet durven toegeven dat hij gay is?


    it's so empty living behind these castle walls

    Utopia schreef:
    Daar waren de meeste al achter. ;') Maargoed, je hebt gelijk. Al sluit ik het niet helemaal uit dat hij ook op jongens valt.


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    Haha, ja, dat zou wel kunnen ja. But heey, who cares xD


    Life is hard and then we die

    Hm. Vroeger zou ik waarschijnlijk anders hebben gereageerd. Nu kan het me eigenlijk niet veel schelen. :^)
    Maar ja, als hij maar gelukkig is.


    Where there is a sea there are pirates...