• http://www.quizlet.nl/stories/21149/im-sorry/Niemand accepteert je zoals je bent, iedereen is tegen je. Niemand wilt iets met je doen, niemand houd van je. Iedereen laat je vallen als een blok steen.

    -Een verhaal over een meisje dat op het andere geslacht valt.-




    (Net begonnen :3)


    Emo<3

    Ehm, wacht even. Ze valt op het andere geslacht, wat dus zou betekenen dat ze op jongens valt, want die zijn het andere geslacht (: Dus dan is ze gewoon hetero. Je bedoelt vast dat ze op hetzelfde geslacht valt, dus dat ze op meisjes valt en dus lesbisch is (:.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2010 - 11:59 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Radiance schreef:
    Ehm, wacht even. Ze valt op het andere geslacht, wat dus zou betekenen dat ze op jongens valt, want die zijn het andere geslacht (: Dus dan is ze gewoon hetero. Je bedoelt vast dat ze op hetzelfde geslacht valt, dus dat ze op meisjes valt en dus lesbisch is (:.


    Ja dat zat ik ook te denken ;p.


    I found myself in Wonderland.

    Giggle schreef:
    (...)

    Ja dat zat ik ook te denken ;p.


    Haha (: Ik dacht al, ben ik nu in de war ofzo XD Maar volgens mij heeft ze het gewoon verkeerd opgeschreven in automatisme ofzo (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle