• Tja, ik heb dus een idee in mijn hoofd ;p Jersey Shore, maar dan met alle jongens van twilight (Daar versta ik Taylor Lautner, Robert Pattinson, Jackson Rathbone en Kellan Lutz) en jullie voor de meisjes. Er zijn dus maar 4 rollen voor jullie (Cam Gigandet is door mij ingepikt ^^). Natuurlijk sturen jullie zelf je personage in. Het enige wat ik van je wil weten is de naam, de leeftijd, dagelijkse bezigheden, motto, je quote en de foto natuurlijk =) Zet alles maar gewoon hier neer x3

    [ bericht aangepast op 15 mei 2010 - 17:37 ]

    Naam: Samantha McKensy
    Leeftijd: 19
    Dagelijkse bezigheden: Ze doet de Film Academy en loopt momenteel stage. Als ze niet naar school hoeft, dan zit ze meestal thuis, te schrijven, een film te kijken of gitaar te spelen, of is ze gezellig bij vrienden.
    Motto: 'Een leven zonder vrienden, is geen leven'
    Quote: "Are you criminally deranged, or simply bad at expressing yourself?" of "What the duck?"
    Foto: Klik n.n

    Ik vind het een leuk idee Ö

    [ bericht aangepast op 15 mei 2010 - 17:44 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Naam: Patricia Johnson
    Leeftijd: 18
    Dagelijkse bezigheden: Ze is net van school af en werkt nu in een kleding winkel. Als ze niet aan het werk is is ze meestal aan het winkelen of naar vriendinnen.
    Motto: Just wait and see what comes.
    Quote: 'Live your life and enjoy!' & 'everybody loves the dangers they don’t fear.'
    Foto: Klik.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2010 - 17:55 ]


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Naam: Kyra Hastings
    Leeftijd: 18
    Dagelijkse bezigheden: Met vrienden iets doen, uitgaan, zeilen, over het strand wandelen, werken in een dierenwinkel.
    Motto: "If you can't do great things, try to do small things in a great way"
    Quote: 'Dat is, jammer?' 'Ik hou ook van jou'
    Foto: Kyra.

    Edit; Oeps, dagelijkse bezigheden vergeten.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2010 - 17:59 ]


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Naam: Summer Kayleigh
    Leeftijd: 17
    daglijkse bezeigheden:gitaar spelen, zingen, mensen irriteren...
    Motto:Rise and rise again untill lambs become lions
    Quote:the enemy of my enemy is my friend.
    foto: Hiero!

    [ bericht aangepast op 15 mei 2010 - 18:01 ]


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    HAHAHAHHAHA dat is echt een awesome idee. :')


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Naam:Mill Dawes
    Leeftijd: 17
    daglijkse bezigheden:gitaar spelen & voetballen
    Motto:relax, take it easy
    Quote:i haven't failed, i've just found 100 ways that won't work
    foto:mill dawes


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oeh, gezellig Romy ^^


    Life is hard and then we die

    Naam: Lily Sophie Bryant
    Leeftijd: 18
    Dagelijkse bezigheden: Speelt gitaar en is bezig met zanglessen. Ze wil graag zangeres of actrice worden.
    Motto: 'Wees jezelf, voor je vergeet wie dat is.'
    Quote: 'On-mo-ge-lijk!'
    Foto: Lily


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Looks like a good idea ;d

    btw, Vinni is hawt. :3


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik heb abonnees nodig =(

    Naam: Charley Porter
    Leeftijd: 18
    Dagelijkse bezigheden: Charley is een erg creatief meisje en kan dan ook erg goed tekenen en schilderen. Ze heeft een eigen atelier en verkoopt ook best vaak tekeningen en schilderijen, en tekent/schildert ook bepaalde dingen (bv. portretten) op verzoek. Daarnaast houdt ze ook erg veel van fotograferen en piano spelen, en schrijft ook vaak eigen liedjes en zingt die dan in, waarna ze ze op YouTube zet.
    Motto: Leef iedere dag zo optimaal mogelijk, want voor je het weet is het allemaal voorbij.
    Quote: When I hear somebody sigh, "Life is hard," I am always tempted to ask, "Compared to what?"
    Foto: die ga ik even zoeken ^^

    Foto :')

    [ bericht aangepast op 23 juni 2010 - 19:45 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Naam:Qaite Elin Lands
    leeftijd:20
    dagelijkse bezigheden: Celin sport graag en vind het ook leuk om te leren. Ondertussen is ze ook gek op shoppen. Haar vriendinnen komen altijd bij haar langs als het warm is want ze hebben een zwembad. Ze koopt iedere week een nieuw boek van wat ze verdient met het bijbaantje als serveerster.
    Motto: Aan alles komt een einde en zelf al is het niet leuk dan komt het toch voorbij
    Quote:Live sucks,then you die.
    foto: Qaite
    meld je als ik de rol heb?