• Door de kermis. Mijn vriend en een vriendin moesten en zouden me krijgen in dit ding. Ziet er heel lachwekkend uit op dat plaatje, maar hij gaat over de kop voor én achteruit.
    Nou oké, ik ging er in met mijn vriend. Vooruit over de kop ging nog wel, maar toen ging hij achteruit en toen begon ik naar drie rondjes te gillen alsof ik dood ging.. Ik heb drie minuten lopen schreeuwen zo: "Ik wil eruit, ik wil eruit, ik wil eruit!"
    Toen ging iedereen die vlak bij dat ding stond lachen en naar mij wijzen. Ik ging echt dood van schaamte, haha.
    Mijn vriend vond 't trouwens wel dapper dat ik er überhaupt in ging, want ik vond hem al doodeng, dus ja.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Bij mij is er nu ook kermis, en dat ding hebben ze daar ook. Oooooemgie, no way dat ik daar in ga HAHA.
    Wel stoer van je, haha.:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik móést ooit ook zo'n ding in en ik dacht ook echt dat ik dood ging haha.
    Ikzo: 'Ik ga doooooood.' XD
    Maar dat is wel zo'n actie voor mij om dat te roepen haha. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Haha :'D

    Ik vind dat ding vet leuk (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    toch goed van je!:]
    Ik ben echt zó verslaafd aan dat ding :D dat ding is echt super awesome x'D


    T O K I O H O T E L < 3

    Oooooh, dat is leuk! Maar toen ik er 1x teveel in ging was ik té misselijk om nog een stap te zetten ;p


    Life begins at the end of your comfort zone

    Sensible schreef:
    Ieuwl, dat ken ik! Daar ga ik sowieso nooit in, of ik kom er kotsend uit.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    ik haat die dingen op de kermis :8

    Predictable schreef:
    Dat ding ken ik, ik durf daar dus nooit in. En ik ben het ook niet van plan. Wel goed van je dat je erin bent gegaan, en ik wed er van die mensen die je uitlachten er vast ook wel een paar bij waren die er zelf niet in durften. (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik ging daar ook is in,alleen xD
    niemand anders durfde =[
    maar het was wel awesome <3

    ken ik
    ik durf er niet in

    haha, dat ding is zo cool xd. ik durfde er eerst ook niet in o; mn vriendin dwong me xd. en toen ik er weer uitkwam , wou k nog een x , haha !


    -

    Langleven booster. _O_
    Ik ben zwaar verslaaf aan dat ding! :9~


    I hope you die :3

    vorig jaar wilde ik ook in dat ding met mijn broertje,toen stonden we ervoor en zeiden: nee doei doei..
    dit jaar (vorige week) stond hij er weer! dus me broertje is er toen in geweest blabla..toen kregen we geld vn me pa en ma en gingen we er weer heen..me broertje me overhalen..en ik dacht bij mezelf, ik ben iemand die dingen wilt overwinnen! dus ik erin gegaan..en ik word snel misselijk dus ik kotsmisselijk! en gingen 1 keer bijna bij de grond over de kop..zo zwaar was die mensen achter me!

    katrnaSOUNDS schreef:
    Oooooh, dat is leuk! Maar toen ik er 1x teveel in ging was ik té misselijk om nog een stap te zetten ;p


    Same here.(krul)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.