• laatst zat ik op de fiets van school naar huis en het was best laat al. Nou is de weg naar huis best lang en soms ook gevaarlijk want ik moest een brug onderdoor en daar stonden allemaal jongens.Die staan er normaal ook, maar ze doen drug dus ik dacht fiets snel door. Maar toen trokken ze aan mijn fiets enzo en hielden me tegen. Zaten ze me de heletijd drugs aan te smeren enzo, toen had ik het geluk dat een vriend van mij langs kwam met nog wat vrienden en toen zijn we samen weg gefietst als lompe mogolenxD

    Maar ik schrok echt:O


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    Dat is niet gezond als ze dat doen, misschien is het beter om voortaan een andere weg te kiezen?


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon zei op 15 mei 2010 - 11:05:

    Dat is niet gezond als ze dat doen, misschien is het beter om voortaan een andere weg te kiezen?


    jaah mss wel maar het probleem is er is gen andere weg:(


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    Poseidon schreef:
    Dat is niet gezond als ze dat doen, misschien is het beter om voortaan een andere weg te kiezen?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Nooit alleen naar huis fietsen is de tip.
    Hier moet ik het ook niet riskeren. Zelfs s'avonds laat alleen in de stad lopen ook niet. Ook al staan er rondom vele mensen.. ze kijken maar en laten alles gebeuren.

    Eng ;x ik zou echt een andere weg zoeken!


    Happiness hit her like a train on a track

    Finished schreef:
    Nooit alleen naar huis fietsen is de tip.
    Hier moet ik het ook niet riskeren. Zelfs s'avonds laat alleen in de stad lopen ook niet. Ook al staan er rondom vele mensen.. ze kijken maar en laten alles gebeuren.


    Hope goes lost but never dies.

    Fuck ;o
    Ik kan best geloven dat je geschrokken was ;o


    if being sane is being ordinary, id rather be mental