• Hoi allemaal,
    gister kwam ik erachter dat ik eigenlijk maar 2 story's volg.
    ik ben erg benieuwd wat er allemaal te vinden is en of jullie iets leuks voor mij hebben!
    ik heb wel een paar eisen;
    *Geen TH/Twincest (=voor jullie ook niet leuk als ik het lees, want daar heb ik gewoon echt niks mee)
    *Geen twilight (sorry xD)
    *geen cinema bizarre


    verder alles welkom:)

    ik hoor van jullie!!

    Dit is wel een Tokio Hotel-story, maar alleen de tweeling komt erin voor en eigenlijk kan het prima zonder. Hij is niet van mij, maar ik vind hem te abnormaal goed om hem niet even te promoten.
    Vooral de horror-fans vinden deze leuk, lijkt mij.
    En ik zou hem echt proberen, Tokio Hotel is hierin echt niet zo heel belangrijk.
    Waking The Demon


    You took a white orchid turned it blue.

    Mijn verhaal, When she cries.
    Het is een 3-shot, dus het duurt niet zo lang om hem te lezen.
    Het is een gewoon verhaal, zonder beroemdheden. Uitleg over het verhaal staat bij het verhaal. (:


    Never run out of reasons to smile...

    Saw

    Gebaseerd op de ranzige Saw-films. ^^

    En ik heb nog meer, drama, liefde, seks, spanning, enzovoorts. ^^


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hyperactive schreef:
    Saw

    Gebaseerd op de ranzige Saw-films. ^^

    En ik heb nog meer, drama, liefde, seks, spanning, enzovoorts. ^^

    ik ga zeker even kijken., thankies^^

    Flowers and therapy.
    Nakai is zestien jaar en een echt levensgenieter. Ze blowt, drinkt en blijf tot diep in de nacht weg met vrienden, alleen maar om haar problemen te vergeten. Ze heeft last van een persoonlijkheidsstooris en is daarom thuis onhandelbaar geworden. Haar moeder ziet geen andere uitweg meer en besluit haar naar een inrichting ver uit de buurt van haar huis te sturen, in de hoop dat ze zal veranderen.
    Maar wat als Nakai helemaal niet wil veranderen en van plan is de hele inrichting op stelten te zetten? Zal ze uiteindelijk veranderen of zal ze altijd hetzelfde blijven? En wat als de liefde op haar pad komt?

    16 hoofdstukken.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    2115 – Freedom! Forever!

    London, Engeland 2114-2115
    De wereld verkeerd nog steeds in oorlogen drama's en ziektes, De Kanselier van Engeland denkt alleen aan de rijken en het land dwaalt af naar vergetelheid. In deze chaos leeft Valerie Ryker een prettig gestoorde dame met ideeën om verscheidene aanslagen te plegen. Samen met een groepje mensen probeert zij het beste van haar laatste levensjaar te maken, Dit met een doel voor ogen. 5 november zal niemand vergeten.

    op moment 61 hoofdstukken^^

    Killing Eyes, alleen deze is nog in productie. Ik hoop het eerste deel straks of morgen online te zetten. (:


    Killing Eyes
    ~Parijs, Frankrijk 1905~
    Tranen hoopte zich op in haar zorgvuldig donker opgemaakte ooghoeken. Haar ademhaling versnelde, terwijl ze in paniek de trap af snelde, op de voet gevolgd door dorpelingen. "Pak haar, vermoord haar! Verbrand die verraadster."

    ~Marie-Louise Dixon, is een zeventien jarige jonge dame die in hartje Frankrijk woont samen met haar familie. Ze leeft al jaren met een groot geheim, een geheim dat niet uit mag komen, of iedereen zal haar én haar familie haten.~

    [ bericht aangepast op 15 mei 2010 - 14:13 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    hey ik heb zelf een paar stories geschreven maar ik zal nu geest promoten: het is een fantasie verhaal en het eerste verhaal dat ik geschreven heb dus waarschijnlijk niet zo goed, maar ik zou het aprecieren als je er eens naar zou willen kijkenxD het gaat over een jongen die plots speciale kracten krijgt(wolf/geest) en de problemen die daarbij horen
    mommenteel heb ik wel veel werk voor school (en soms weinig zinxD) dus ben ik niet meer zoveel aan het schrijven maar ach je ziet wel ehxD

    don't read it's not a nice story

    Beetje vaag verhaal maar ik ben er zelf best trots op. Gaat over een meisje die stapel op een jongen die gaat dood. Ze probeert weer bij hem te komen enzo. andere titel is de weg des doods maar ja dat is anders. Ze komt bij een weg die naar de hemel of hell luid en dan moet ze kiezen.


    Het komt wel goed schatje <3

    Ik heb een story over Lady Gaga als iemand is geintereseert xD


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    ik zal eens kijken voor je :3

    Guns are the truth, knifes are the lies.
    Een ijzige gil, bloed dat alle kanten opspat en langzaam over de wortels van de vele bomen heen vloeit om vervolgens langzaam in de grond te trekken. Angstaanjagende ogen die schichtig door de donkere nacht heen flitsen. Dezelfde ogen die haar voor het laatst gezien hadden. De ogen van een koelbloedige moordennaar.


    The never ending phonecalls.
    Lynn’s ouders gaan onverwacht voor zes maanden op vakantie. Vanaf het moment dat Lynn’s ouders weggaan, gebeuren er allemaal rare dingen. Onbekende telefoontjes, overal het getal ‘666’ en smsjes van vreemden. De zoektocht naar de onbekende beller lijkt moeilijker dan gedacht. Zal Lynn ooit te weten komen wie de onbekende beller is?

    On the set with...
    Nieuw op jóuw tv. Ja, zelfs op jóuw tv! Ook al is het geen flash screen, je kunt het toch beleven! Dit is veel beter als Hans Klok of de nieuwe Uri Geller. ‘On the set with...’ Ja met wie eigenlijk? Dat is elke keer weer een verassing! Een programma waar sterren op een bijzondere manier behandeld worden. De vragen vliegen om hun oren en soms worden er zelfs kleine experimenten gedaan. De nieuwe zondagavond show, voor de hélé familie! Ik ben Tyra Banks de presentatrice van deze zondagavond show!

    Misschien is eht wat :3