Paar dagen niks gehoord, kreeg ik vandaag ineens onder mijn werk telefoon. Ja jammer dan, dan kan ik niet opnemen. Hattie voicemail ingesproken. Let op hier komt het. Ik ga hem zo hard slaan als ik hem zie!!!
"Ja hoi, sorry ik had het druk dus ik heb je berichtjes niet gelezen -javastlul- maar ik belde, omdat ik toen bij lady gaga was. En ik wilde haar even 'hoi' laten zeggen." En toen hing die op.
Ten eerst:Lady Gaga intereseerd me op dit moment geen hol -ja ik ga zaterdag naar een concert van haar, gelieve geen commentaar - en ten tweede:ga ik me helemaal zorgen lopen maken. Belt hij drie dagen later pas terug met de meeste lame excuus ever. 'Ik had je berichtjes niet gezien'.. Hij moet zijn telefoon 24 uur per dag aanhebben, hij werkt zowat altijd, en hij heeft hem nodig voor zijn werk dus dat maakt ie mij niet wijs.
Nu ben ik boos op hem, omdat ik me zo'n zorgen maakte. En dat snapt hij niet..?!!! -wtf hoor-
Serieus hoe ga ik hem ervan overtuigen dat hij een lul was en me dit nooit meer moet flikken o.o?
En ik heb een tip voor jullie. Word nooit beste vrienden met een jongen als hij op zijn minst niet 100% homo is, anders kan je ervan uit gaan dat het 3 x niks word .__.
Wie du mir, so ich dir.