• Iemand die op 4 Juni in Amsterdam zal zijn ^^?
    -Want nu ben ik nieuwsgierig, want we doen een uistap met school naar daar-

    Nope.
    Maar ik ga ooit op een dag met een nepsnor en een pilotenbril door de wallen lopen, dat wil ik gewoon.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nein, dan is 't lekker braderij hier in Zoersel ^^ Gha, nu lijk ik saai, maar dat is toch elk jaar wel vet leuk. (a)
    Anders was ik vast wel speciaal naar Amsterdam gegaan hoor, om jou te zien _O_


    Some people make the world special just by being in it

    Ferb schreef:
    Nein, dan is 't lekker braderij hier in Zoersel ^^ Gha, nu lijk ik saai, maar dat is toch elk jaar wel vet leuk. (a)
    Anders was ik vast wel speciaal naar Amsterdam gegaan hoor, om jou te zien _O_

    Maar braderijen zijn wel leuk -ben ik nu ook saai ? xd-

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Maar braderijen zijn wel leuk -ben ik nu ook saai ? xd-

    Ja, dat ben je!
    Gha nein. Sommige zijn wel leuk. Zoals bij ons. Maar in andere gemeentes is er soms echt niets te zien.
    Tja, laat 't me weten als je volgende keer nog eens in Amsterdam bent, ik kom zeker af! Vast en zeker! :8(nerd)


    Some people make the world special just by being in it

    Ik was er gisteren, dus voorlopig kom ik er weer even niet.


    Hope goes lost but never dies.

    Ferb schreef:
    (...)
    Ja, dat ben je!
    Gha nein. Sommige zijn wel leuk. Zoals bij ons. Maar in andere gemeentes is er soms echt niets te zien.
    Tja, laat 't me weten als je volgende keer nog eens in Amsterdam bent, ik kom zeker af! Vast en zeker! :8(nerd)

    Heheh, deal :'D
    Maar zoersel ligt toch in belgië?

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Heheh, deal :'D
    Maar zoersel ligt toch in belgië?

    Ja,
    het was dan ook sarcastisch. Ghaha. Als je naar zoersel komt met je school, dan kom ik zeker! Beloofd.
    Ook al is er hier niets te zien. Ghaha :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Haha ik kan er zo heen gaan met mijn OV :3


    dream, dare, fly!