• Dit soort topics zijn echt zo niet mij.xd

    Maar goed, morgen zou ik met mijn 'crush' naar de bios gaan alleen gister smste hij of we elkaar in de stad konden zien. Nouja, ik moest er toch nog heen dus dat heb ik gedaan. Het was echt superleuk en ik vind hem ook leuk. Maar toen ging het heel vaag over tot de uhm, hoe zeg je dat? 'Verkering.' En nu snap ik niet of we het wel hebben of niet. Volgens mij wel, maar nu ik het eenmaal met hem heb, wil ik dat niet.
    Ik vind hem écht leuk, maar ik wil niets denk ik? Ik word misselijk als ik eraan denk dat ik zijn vriendin ben, terwijl ik toch al eerder een vriendje heb gehad.

    Snapt iemand mij beter dan dat ikzelf doe?

    Edit;
    Ik ben echt kotsmisselijk. Het voelt alsof ik zo moet overgeven. Ik wil het hem zeggen, maar kan ik dan nog wel morgen met hem naar de bios gaan?

    Edit 2; Hij is ook te klef, sgatje dit, sgatje dat. En dan ook nog SGATJE ipv SCHATJE. Nou, daar kan ik niet tegen. Ik wil het niet, echt niet. Ik ben bang en misselijk. Maar ik kan dit niet in zijn gezicht zeggen, ik zie hem nooit. Ik ga niet met hem afspreken om zoiets te zeggen.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2010 - 21:42 ]


    everything, in time


    Nee Ö... x'D
    haha, dit is best moeilijk ja. Maar kijk op zijn msn ofzo of er staat jou crush [hartje] jou naam
    (:


    Beautiful people, are people who smile.

    Dat had ik ook toen een jongen mij verkering vroeg; iets in me zei; nee ik wil toch niet. Dus ik zei nee, achteraf heb ik daar superveel spijt van gehad. Misschien moet je hem gewoon een kans geven?


    it's so empty living behind these castle walls

    heb je al met hem afgesproken dan? zou toch morgen zijn?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sorry, maar ik ben in dit soort dingen zóó slecht. Excusé-moi! (cat)


    Hope goes lost but never dies.

    crunch schreef:
    heb je al met hem afgesproken dan? zou toch morgen zijn?


    Yep, maar ik was al in de stad, met mijn 4bolletjes ijs en toen smste hij. Ik dacht, waarom niet?

    @Username;
    ja nee, ik weet dat we het hebben. Hij zei er nog wat over.

    @Washinton;
    maar waarom had ik dat dan met mijn vorige vriendje niet?


    everything, in time

    Niet iedere jongen is het zelfde, dus je gevoel is ook niet hetzelfde.

    Je moet misschien wennen aan het idee ;)


    La credenza è una medicina contro il timore

    marleentje, ik snap het denk ik wel,
    al heb ik nog nooit een vriendje gehad :'D

    maar misschien moetje nog eens met hem afspreken :3
    en dan kijken wat voor gevoel je krijgt als je samen bent zeg maar :3

    Desolate schreef:

    @Washinton;
    maar waarom had ik dat dan met mijn vorige vriendje niet?[/i]
    Ik heb geen idee, ik denk alleen dat je het moet proberen. Maar natuurlijk uiteindelijk gewoon doen wat je zelf wilt. Als je niet met hem wilt is het duidelijk en zeg je dat hem ook.


    it's so empty living behind these castle walls

    Je vind hem dus echt leuk, anders zou je niet zo hard stressen dat je buikpijn krijgt ;3


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Memoire schreef:
    Niet iedere jongen is het zelfde, dus je gevoel is ook niet hetzelfde.

    Je moet misschien wennen aan het idee ;)

    Mij lijkt het in elk geval een lieve jongen, maar als jij je er niet goed bij voelt, moet je dat tegen hem zeggen. Anders blijf je er maar mee rond lopen en dan is niet leuk. Wees eerlijk en voel je niet schuldig.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Sid schreef:
    Je vind hem dus echt leuk, anders zou je niet zo hard stressen dat je buikpijn krijgt ;3


    Het is misselijkheid. Niet zoiets als vlinders in mijn buik. Telt dat ook?


    everything, in time

    Misschien moet je tegen hem op msn zeggen van; ik voel me niet zo lekker dus ik wil eventjes niet zo'n gesprek voeren. ;3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dat is dus precies de reden dat ik het met mijn ex heb uitgemaakt. Hij betekende veel voor me, maar blijkbaar misvatte ik het gevoel. Zeg het eerlijk tegen hem, in persoon. Als je hem aan het lijntje houdt maak je het alleen maar erger voor jullie allebei.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Volgens mij ben je verliefd op het ideaalbeeld dat je had van hem. Het idee dat hij super was en dat hij onbereikbaar was. Nu het eenmaal duidelijk is dat hij niet onbereikbaar is, maar een gewone jongen met een al dan niet ander karakter dan je eerst dacht dat hij zou hebben.

    Of misschien moet je gewoon aan het idee wennen.

    Maar volgens mij is het dat eerste?
    Nu ja, ik weet dat natuurlijk niet helemaal zeker, hangt van de context af.

    x


    if being sane is being ordinary, id rather be mental