• Hey Poeperds,
    Ik zie dat hier vaak dat ze zo'n groepjes hebben met een helehoop vriendinnen onder elkaar. Maar als je er dan iets tegen zegt zeggen ze nooit iets terug. Ze laten niemand in die groepjes binnen wrm eigenlijk?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Geen reactie's?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    dat weet ik niet


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ehmm, een beetje een onzinnig topic, vind je niet? Ben je het er mee eens als ik het sluit?


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ehmm, een beetje een onzinnig topic, vind je niet? Ben je het er mee eens als ik het sluit?

    Eigenlijk niet. Ze sluiten bijna iedereen uit op sommige topics dus ik wil het open hebben.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Oke. Denk je dat je hier antwoord op krijgt? Denkje sowieso dat iemand het antwoord hier op weet.


    You'd took my breath but I'll survive.

    ik denk omdat het maar voor een bepaalde vriendengroep is


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Omdat 't een stel vervelende meiden zijn die denken dat ze hele wereld aankunnen ;)

    Omdat 't een stel vervelende meiden zijn die denken dat ze hele wereld aankunnen ;)


    dat zou ik nou ook weer niet zeggen


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik vind het gewoon niet leuk sommige maken hier vriendinnen daar heb ik niets optegen maar ik heb er wel iets optegen dat ze iedereen buitensluiten.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    ik vind het ook niet egt aardig van ze


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    het is toch de bedoeling dat dit een gezellige site blijft en met groepjes wordt het er niet gezelliger op denk ik


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik snap julie niet egt groepjes.
    oh,
    misschien ja meer vriendengroepjes of omdat je anders bent dat heb je op school ook wel us [ik teminste]
    tjaa..
    meestal zijn het wel van die modefuckers..

    owje en 'Lra' ik vind het goed dat je het vraagt maar toch mega lullig..
    ik snap best dat julie dat afvragen maar je moet dan wel een goede modirator[god mag weten hoe je dat schrijft]moet zijn

    Amen hillde heeft gesproken
    (K)(H)

    Die mense uit die groepjes, voelen zich beter dan de rest, maar ik vind dat het de laatste tijd al veel verbeterd is, een paar weken geleden was het erger

    Ik heb ook écht geen idee...
    niet dat je veel had aan deze reactie, maar ik verveel me gewoon dus ik reageer er gewoon op (A)


    Your Words They Eat Right Through Me...