• ja, dat moet ik nu doen.
    want we gaan "Gezellig" eten..
    samen met zijn alle.
    maar ik heb echt geen behoefte om gezellig te doen, want ik ben stront chagrijnig -fluit-
    ik weet nu al dat ik voor meer dan 50 procent kans heb om dikke chagrijnige blikken te krijgen, en te horen: "doe eens een keer gezellig"
    ofzo :')
    maar we gaan altijd gezellig eten als ik chagrijnig ben.
    wat oneerlijk eigenlijk (A)
    naja, wie doet er nog mer met mij chagrijnig? x'D

    Dat heb ik ook altijd. Net als je je kut voelt ga je uitgebreid eten :')

    Maar sorry, ik ben niet chagrijnig :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben (bijna) altijd chagrijnig bij het eten. ;x Maar als het té is en ik echt geen zin in 'gezelligheid' heb, dan mag ik boven eten. ;D
    Dus ik doe gezellig met je mee! :'D
    Maar probeer je toch 'gezellig' in een gesprek te mengen, misschien beurt het je humeur wat op? x]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik ben niet chagrijnig want ik heb dadelijk een -normaal gezien- leuke avond. :'D
    Maar kop op, het komt wel goed ofzo. :Y)

    Ik ben niet egt chaggie nu xd


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    JoJudicious schreef:
    Ik ben (bijna) altijd chagrijnig bij het eten. ;x Maar als het té is en ik echt geen zin in 'gezelligheid' heb, dan mag ik boven eten. ;D
    Dus ik doe gezellig met je mee! :'D
    Maar probeer je toch 'gezellig' in een gesprek te mengen, misschien beurt het je humeur wat op? x]

    ik ben alleen maar chagrijniger geworden :')

    gelukkig mocht ik eerder naar boven verdwjnen x'D

    er zitten hier twee kleine petotters en mijn tante en mijn nonkel en ze werken op mijn zenuwen dus ga ik gezellig samen chaggie zijn met jou


    Change, the only good thing in this world.

    I put a happy smile on my face :Y) Haha, ik ben ook echt wel vrolijk (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik word chagrijnig als iemand tegen me gaat praten terwijl ik eet. want dan willen ze altijd een antwoord terug terwijl ik dan net eten in mn mond heb. Like 'OMG. I'M EATING. FUCK OFF' ;'3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Duo schreef:
    (...)
    ik ben alleen maar chagrijniger geworden :')

    gelukkig mocht ik eerder naar boven verdwjnen x'D

    Hm, dat is minder. =|
    Maar wel beter dat je eerder van tafel mocht! :'D
    Morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen, toch? ^^


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Hm, dat is minder. =|
    Maar wel beter dat je eerder van tafel mocht! :'D
    Morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen, toch? ^^

    haha jaa :3
    precies!

    Flashpoint schreef:
    Ik word chagrijnig als iemand tegen me gaat praten terwijl ik eet. want dan willen ze altijd een antwoord terug terwijl ik dan net eten in mn mond heb. Like 'OMG. I'M EATING. FUCK OFF' ;'3


    Omg! Dat heb ik ook altijd!
    Ik zat daarstraks een glas cola te drinken, vraagt me vader me zo [hij zat naast me] of ik even een pot thee wou zetten. Ik natuurlijk niet antwoorden omdat ik zat te drinken; wordt hij helemaal geirriteerd omdat ik niet terug antwoordde! MEN, ik zat toch te drinken?!


    I hope heaven needs you more than I do now.