oke ik heb minimaal 10 mensen nodig die willen spelen in mijn verhaal.
hier alvast een klein voorproefje
Te zijn of niet te zijn… ja das van Shakespeare. Dat hoor ik wel bijna elke dag. Hoezo? Nou ik woon in vo- helemaal vergeten om mezelf voor te stellen. Ik ben Amelie. Ik heb geen achternaam meer. Ben een wees. Nouja wees.. ik woon wel bij iemand maar daar werk ik voor. De Volturi. Een grote vampire clan… eigenlijk mag ik dit niet vertellen. Meestal komen er wel meer dan 100 mensen over de vloer die nooit meer uit dit huis komen. Althans..niet levend. Mensen weten niet eens wat hun te wachten staan. Ze denken dat ze een rondleiding krijgen door het oudste gebouw van het dorpje. Maar als ze bijna klaar zijn en bij de kamer komen. Word hun leven verjaagd van hun, wat ik telkens keer op keer mee maak, elke dag. Telkens een nieuwe trauma. Hoe ik zie als kleine jongens en meisjes bang naast hun ouders staan als ze de volturi zien, het bange handje vastpakken van de stelletjes. De enge bange schreeuwkreten van de mensen als ze op hun afvliegen. Wat me nog banger maakt voor ze. Maar genoeg gepraat ik ga weer verder werken.
wie wilt erin spelen???
'xxxx
everyday is a step higher to the end of the world.