• Ik weet niet of dit al een keer is voorgesteld, maargoed.
    Ik heb wel eens een nieuwe username in mijn hoofd, en dan ga ik kijken of die al bestaat, en meestal is die dan al in gebruik door iemand die zich geregistreerd heeft en daarna nooit meer online is gekomen, daar kan ik me zó aan irriteren. Vandaag weer, ik zoek op "Fullmoon", dat vond ik wel een mooie naam. Ja, hij was al in gebruik:
    "Geregistreerd op: 30 juli 2008 - 17:46
    Laatst on-line: 30 juli 2008 - 17:52" T_T
    Dus kan het niet heel misschien dat accounts die een bijvoorbeeld al een jaar of langer bestaan en maar één dag online zijn geweest verwijderd worden? ;$
    Sorry voor het gezeur maar ik kan daar echt zo pissig om worden ._.


    Alis volat propriis.

    Óf je krijgt een mail waarin ook een link staat waarin je met 1 klik je account kan wissen?


    it's so empty living behind these castle walls

    Eens.
    Want ik wou Lovedealer doen, maar dat kon niet, dus toen werd het Up. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Wat nouw als je de oude users een mail stuurd en dat ze dan kunnen aanklikken of ze account willen houden of niet en als ze dan na 2 maanden niet reageren als nog verwijderen.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik ben voor, ik irriteer me daar ook mateloos aan. Misschien is het 't beste om gewoon mensen die al meer dan een jaar of twee al niet meer online zijn geweest te verwijderen? (:

    Ik ben voor.
    Kan er geen waarschuwing worden gegeven voor iemand een account aanmaakt, dat als hij/zij een hele lange tijd niet meer actief is, dat zijn account dan simpelweg gewoon wordt verwijderd? Dus; "kom je meer dan 12 maanden niet online, wordt je profiel verwijderd."
    Dan weten die het ook meteen.
    Want de kans dat die user nog online komt is 0.0000000001 en daar is iedereen mee eens, toch?
    Het is echt om er ambetant van te worden.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik ben het er eigenlijk half/half mee eens :].
    Want, ik had me ook aangemeld, een week eropgeweest, en toen heel lang niet meer aangemeld. Ik zou nogal upset zijn als mijn account in de tussentijd verwijderd zou zijn x']. Maar als er staat dat de user niet meer actief is ofzo, dan tja.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    2Krull4U schreef:
    Deze suggestie is al honderddeuzend keer gedaan, en het antwoord blijft: Nee, dat gaan we niet doen, omdat iedereen op elk moment weer op zijn of haar account moet kunnen, óókal is dat account nooit echt in gebruik geweest.
    En als je het daar niet mee eens bent ga je maar met argumenten naar Rutger (krul)


    Anders wordt er gewoon automatisch een mailtje gestuurd naar de afwezige user, op het moment dat iemand geprobeerd heeft zijn/haar username te gebruiken. Als die gene binnen twee weken niet antwoordt word het profiel verwijdert.
    Dat lijkt me wel handig.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2010 - 22:53 ]


    Scream for mercy!

    Girlfriend schreef:
    Mee eens, ik heb heel vaak hetzelfde probleem. :Y)


    The way we live, is the way we die

    Beelzebub schreef:
    (...)

    Anders wordt er gewoon automatisch een mailtje gestuurd naar de afwezige user, op het moment dat iemand geprobeerd heeft zijn/haar username te gebruiken. Als die gene binnen twee weken niet antwoordt word het profiel verwijdert.
    Dat lijkt me wel handig.

    En als diegene net voor een bepaalde tijd om een of andere reden afwezig is?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het antwoord blijft Nee hoor mensen, dit is al zo vaak voorgesteld en het heeft nog steeds niet geholpen om er over door te gaan.
    En anders moeten jullie Rutger maar mailen, dit heeft niet zo veel zin, denk ik.

    ja er zijn 1000den accounts die niet meer worden gebruikt

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Ja en dan ben je drie weken op vakantie, drie weken niet actief en dan wordt je account verwijderd.

    Neen, ik vind 't best zo (:

    maar als je als je n half jaar niet online bent geweest krijg je een bericht via je msn/hotmail/e-mail van je hebt een week de tijd om te beslissen of je blijft of niet andwoord je niet word je account verwijdert een half jaar op vakantie zal wel niet he?

    is dat geen goed idee

    2Krull4U schreef:
    Het antwoord blijft Nee hoor mensen, dit is al zo vaak voorgesteld en het heeft nog steeds niet geholpen om er over door te gaan.
    En anders moeten jullie Rutger maar mailen, dit heeft niet zo veel zin, denk ik.


    misschien wel hoor quizlet word dan misschien ook wat sneller en ik heb het al eens voorgestelt want ook ik stoor me er aan en als zo wat de helft van de ACTIEVE users zich er aan storen het aantal users die zich er aan storen word steeds groter dan gaat het met quizlet ook achteruit! dan doen meer mensen namelijk ook een slechter woord over quizlet en dan neemt het aantal users vast wel af. ik zeg droppen die handel!

    [ bericht aangepast op 21 mei 2010 - 11:51 ]

    MabyILoveHim schreef:
    (...)

    misschien wel hoor quizlet word dan misschien ook wat sneller en ik heb het al eens voorgestelt want ook ik stoor me er aan en als zo wat de helft van de ACTIEVE users zich er aan storen het aantal users die zich er aan storen word steeds groter dan gaat het met quizlet ook achteruit! dan doen meer mensen namelijk ook een slechter woord over quizlet en dan neemt het aantal users vast wel af. ik zeg droppen die handel!
    Hoe je het ook wend of keert het antwoord blijft waarschijnlijk toch nee. Maar zoals Krull al zegt; ga dan naar Rutger, dit soort topics zijn echt doelloos. Want van ons heb je al een antwoord en dat is nee, zoals Rutger altijd antwoord.


    Wie du mir, so ich dir.

    Perfume schreef:
    (...)
    Misschien dan ook een knopje met 'Ik ben op vakantie' zodat je niet verwijdert word? x'D

    gewoonweg geniaal, staat het dan ook bij je story's?


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Was er ook niet zo'n regel gemaakt dat je geen 'vuile woorden' in je username meer mag gebruiken, maar hoe minder beschikbare namen hoe meer mensen er dirty words gaan inzetten. Volgens mij moet er gewoon iets gedaan worden. Geef ze een tijdelijke andere naam en een maand om te beslissen of ze blijven of niet, geen antwoord; verwijderen.


    MUSIC && FASHION