Ja ik zit in het 4e leraar, VMBO en doe over minder dan een week mijn eindexamen. Wij als vmbo'ers mogen geen examenstunt doen, de havo wel. Ze zijn bang dat wij vmbo'ers weer de deur dicht kitten enzo. Want dat is al eens vaker gebeurd :')
Maar ipv een examenstunt gingen we vandaag naar Dordrecht karten en lasergamen enzo. Nou dat was gaaf! Ik was het beste meisje met lasergamen, en met karten ben ik 10e geworden! :'D
Het vervelende is, ik was te klein voor de kart waardoor een stang steeds in mijn kuit drukte en erover wreef. Als ik botste kreeg ik die stang dus nog harder in mijn been gedrukt. En een meisje dat het me niet gunde om een snellere ronde tijd te rijden, stopte niet bij de gele vlag (betekend stoppen, gevaar) en reed met 40km p/u op mijn stilstaande kart op! En ik zweer je, dat doet pijn. Heel mijn rug is blauw en ik kan bijna niet meer bukken!
Alles bij alles, het was een super dag maar ik kwam pimpel paars met blauwe stippen thuis en heb de hockey af moeten zeggen, ik kan gewoon echt niet krom gaan en lopen doet zeer :')
-