• Vandaag gingen we na school in de aula zitten want Jessica moest een formulier invullen. Ze deed er alleen erg lang over, maar uiteindelijk was dat helemaal niet erg. ^^
    Op een gegeven moment kwam er een jongen bijzitten die ik niet kende, maar wel aardig was. Ik kreeg gratis een -tweede- twix van hem(krul)
    Wij zo praten praten. Komt opeens Jimmy en een onbekende aanlopen. Die Jimmy 'ken' ik omdat wij eens in een tussenuur onze opdracht voor tekenen wilden afmaken, en hij had toen gewoon les met zijn klas. Hij viel me al op dat tussenuur maar verder niets raars.
    Die andere jongen bleek Joey te heten en was ook wel cool. Ik en Jimmy gingen de hele tijd praten en zo, en achteraf zei Jessica dat ik heel erg met hem aan het flirten was, alleen blijkbaar deed ik dat onbewust of zo.
    Maar echt, hij héeft wat. En dat is neit zo raar, want hij lijkt onwijs veel op mijn ex. En mijn ex is leuk (gewoon leuk om te zien) en hij ook.:9~
    Maar goed, we hadden het best gezellig whiehie. En echt hoor, hij is gewoon kloon. Hoe hij praat, lacht, doet, eruitziet.. Al vind ik het helemaal niet erg.(krul)
    Hij kent mijn ex ook, haha. Dus ik vroeg dat ook. 'Ken jij Sebastiaan?'
    'Ja.'
    'Dacht ik al. Je bent echt zo'n Sebastiaan type.' -lacht-
    -lacht ook-
    'Positief of negatief?'
    'Positief!' -lacht-
    Maar thank god weet ie niet dat Sebastiaan mn ex is. -ofwel?-

    [ bericht aangepast op 12 mei 2010 - 19:32 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Goed dat hij het niet weet, anders denkt hij dat jij hem gebruikt omdat hij op Sebastiaan lijkt. ;o


    Only losers can act the way you do

    Hmm.. is dat wel zo goed?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Hmm.. is dat wel zo goed?

    Dat begon ik me inderdaad ook af te vragen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Als hij maar niet dezelfde slechte eigenschappen heeft als je ex.


    I clicked my heels and wished for you.

    Haha toevallig xD


    Nobody is perfect

    PinkBows schreef:
    Als hij maar niet dezelfde slechte eigenschappen heeft als je ex.

    Mijn ex heeft geen slechte eigenschappen. Of nouja, iedergeval niet toen we verkering hadden. Ik vond hem gewoon niet meer leuk, daarom ging het uit, haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat is dan eigenlijk helemaal geweldig! Super leuk voor je ;D