• Ik ga vaak naar een winkeltje vlakbij mijn huis... Maar daar werkt een Turkse man, die ik eng vind. Elke keer als hij mij ziet, lacht hij vies naar me, of ( ja dit is echt raar ) pakt ie een plastic zak als ik spullen bij me heb, dan denk ik dat hij die spullen in dat zakje gaat doen, maar nee hoor, hij trekt hem over mijn hoofd o.O DIT KLINKT RAAR, IK WEET HET... of dan flikt hij iets anders. En als ik bijv. door wil lopen, versperd hij expres de weg voor me, zodat ik er niet door kan... Dus als ik een keer iets wil halen, durf ik die winkel niet meer in! :S En hij kijkt zo eng naar me! ._.

    Sorry, ik moet jullie ook niet lastigvallen hiermee XD

    [ bericht aangepast op 12 mei 2010 - 17:17 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Er zijn (turkse)mannen die wel eng kunnen zijn. Maar je moet niet bij elke (turkse)man bang zijn. Maar die man waar jij het over hebt. Is wel creapy .___.

    -zie reactie ZUKO-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Armani schreef:
    -zie reactie ZUKO-


    .

    Turkse mannen houden van meiden, dat is algemeen bekend. Zeg de volgende keer gewoon dat hij op moet rotten, misschien luistert hij.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dat is wel érg raar ja. Vraag misschien waarom hij zo doet. Vertel het sowieso tegen je ouders, verder maar even afwachten. Als je je daarna nog steeds bedreigt ofzo voelt mag je aangeven.


    your eyes are like stars in the night.

    Hiyaa, bedankt voor je tips. Poseidon =)

    [ bericht aangepast op 12 mei 2010 - 17:30 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    creapy .__.


    ~

    ZUK0 schreef:
    Er zijn (turkse)mannen die wel eng kunnen zijn. Maar je moet niet bij elke (turkse)man bang zijn. Maar die man waar jij het over hebt. Is wel creapy .___.


    None but ourselves can free our minds.

    creeeeeepy!


    Love is the movement <3

    ZUK0 schreef:
    Er zijn (turkse)mannen die wel eng kunnen zijn. Maar je moet niet bij elke (turkse)man bang zijn. Maar die man waar jij het over hebt. Is wel creapy .___.


    Take me to wonderland

    Rare vent.


    All this dampness is damp.

    Hij trekt een zak over je hoofd? What the hell? Hij is ziek in zijn kop, welke fucking verkoper doet nu in hemelsnaam zoiets abnormaals! ><
    Ik zou hem een shot in zijn ballen hebben gegeven en hem aangeven, what the fuck man. Hij is een pedofiele crimineel in mijn ogen!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    xElineee schreef:
    creapy .__.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Illumination schreef:
    Hij trekt een zak over je hoofd? What the hell? Hij is ziek in zijn kop, welke fucking verkoper doet nu in hemelsnaam zoiets abnormaals! ><
    Ik zou hem een shot in zijn ballen hebben gegeven en hem aangeven, what the fuck man. Hij is een pedofiele crimineel in mijn ogen!


    Jup, hij spoort niet :X


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Lol, dat is typische Turkse humor, geloof me :') Niet om het een of ander, maar hij doet het waarschijnlijk alleen om je te pesten :'D
    Zeg gewoon dat hij ermee moet ophouden.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.