Oké, de eerste twee dagen gingen goed. Vandaag ben ik officieel nog lager gezakt qua gevoel. Begin deze week had ik nog een topic gemaakt dat het uit is met mijn, nu dan, exvriend. Wie heeft mij nog meer klote laten voelen? Mijn kapster, yay! Ik was zo rustig aan het vertellen dat hij al die week bij zijn vader was, en dat hij daar meer vrienden heeft. Is altijd al zo geweest dus voor mij was het inmiddels normaal. Dus ja, niks aan te doen. Zaterdag hadden we knallende ruzie gehad. Dat dacht ik dus dat dat de reden was dat hij het had uitgemaakt, maar mijn kapster kwam zo met: 'Misschien heeft hij daar wel een ander vriendinnetje..'. Toen brak mijn hart even in nog meer stukjes. ._.
Maar anders zou hij dat wel gezegd hebben, hij kennende. De laatste tijd hebben we nogal vaak ruzie gehad, dus ik hoop dat dat de reden is dat hij het had uitgemaakt of even rust wilde. En dan krijg je nog die hele leuke topics van 'Mag je bij je vriendje slapen?' (niet stom bedoelt.), het lijkt wel of iemand me even de dood in wilt wensen ofzo. --'
Respect voor degene die dit hele verhaal hebben gelezen, ik moest dit gewoon even kwijt.
Iemand dingen om me af te leiden?
Ik spreek al zo'n beetje elke dag af met vrienden..
[ bericht aangepast op 12 mei 2010 - 17:08 ]
your eyes are like stars in the night.