• haaai!!!
    Sinds gister loop k duss op krukken en vndaag ging k niet nr sgool,, maar kzat met een probleem,, myn krukken passen zoooo niet by myn kleren!!! xD duss heb k besloten ze te pimpen, vn t moment dat k de kabel trg heb vn t fototoestel zet k ier foto's =D maar kzal al zegge dat k ze vr morge ga versieren met een hawaii-ketting enzo xP en vr de rest ep k ng gn idee xP Iemand ng goede ideeën vn hoe k t kan doen en waarby t dan gecombineerd kan worde?? xP
    PS: t boeit omdat k mode wil gaan studere en k moet NU bewyze dat k da aankan O.o as k t de laatste maanden niet bewys mag k t niet gaan doen en ze hebben me aop sgool gewaarschuwd dat k me best erop kan concentrere dat aloles by alles past :S

    Xx

    [ bericht aangepast op 11 mei 2010 - 18:39 ]

    ...
    Thefuck boeit 't dat je krukken niet matchen met je kleren?
    -sorry-


    I live for the applause, you will die for it.

    Flynn schreef:
    ...
    Thefuck boeit 't dat je krukken niet matchen met je kleren?
    -sorry-


    Life is hard and then we die

    Flynn schreef:
    ...
    Thefuck boeit 't dat je krukken niet matchen met je kleren?
    -sorry-


    Tja... maar wel leuk verzonnen ;D


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Flynn schreef:
    ...
    Thefuck boeit 't dat je krukken niet matchen met je kleren?
    -sorry-


    your eyes are like stars in the night.

    Flynn schreef:
    ...
    Thefuck boeit 't dat je krukken niet matchen met je kleren?
    -sorry-

    hallow mense!!! t staat er tog by,, kmoet me NU bewyze vr modesgool!! Andres mag k t niet gaan doen O.o

    Dat slaat nergens op als die mensen van de mode-school naar de krukken kijken. Dat heeft er niks mee te maken (:


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik weet eigenlijk niet wat je zegt.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Flynn schreef:
    ...
    Thefuck boeit 't dat je krukken niet matchen met je kleren?
    -sorry-

    Flynn schreef:
    ...
    Thefuck boeit 't dat je krukken niet matchen met je kleren?
    -sorry-


    Idd, en bovendien als je ze gaat versieren met kettingen enzo zijn ze strx gevaarlijk glij je uit en breek je nog eens beide benen dan kun je helemaal niet meer naar school.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2010 - 19:02 ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Het zou vrij handig zijn moest je deftig Nederlands schrijven, ik snap er amper wat van :X


    -

    Laat haar gewoon, als zij haar krukken wil pimpen moet ze dat zelf lekker weten. Ze opent alleen maar een topic, en het is nou niet echt leuk om gelijk helemaal afgekraakt te worden.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2010 - 19:07 ]

    Als je mode wil volgen kan je toch ook trendsetter zijn dus wat maakt het uit dat je krukken hebt


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Gewoon lekker laten? Je krukken laten niks zien over hoe modebewust je bent hoor.
    Ps: Het zou handig zijn als je de volgende keer in ABN typt ;x


    Alis volat propriis.

    Ik vind het heel orgineel!


    -

    Nee, van een hawaii ketting word het mooier.


    I'd rather go naked than wear fur.