• Ik moest nog wat oefenen op school, ik was het 6e al uit en het 8e begon dat oefenen. Ik had even een rolletje snoep uit de automaat geplukt en liep naar de aula toe. Achter me liepen een groepje popi's en eentje begon te schreeuwen:''AAAAAA!'' Een andere vroeg: ''Wat is er?'' Die andere zegt op een bekakte toon:''Zo lelijk!'' En ze wees naar mij. Ik dacht echt zo van (6).

    Iemand ook weleens zoiets gehad?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ja, vast wel.
    Losers (cat)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Argh. Wat 'n stomme hersenloze schepsels.
    Ik zou hun een klap willen geven, als ik het zou durven.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Yeah, naja, dat moeten ze mij niet flikken. Ze weten dat ik smoes met de schoolleiding, en als ik dat wil, kan ik ze laten schorsen :)


    Life is hard and then we die

    Cloudburst schreef:
    Argh. Wat 'n stomme hersenloze schepsels.
    Ik zou hun een klap willen geven, als ik het zou durven.

    Dat wilde ik dus ook wel doen, alleen ach ja, daar ben ik toch net iets te lief voor.(A)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ja,een jongen die bij e in de klas zat zong vaak als ik bij hem in de buurt stond: ik heb een club opgericht, voor mensen met een lijk gezicht,je kunt er bij,je kunt er bij.
    Subtiel he.

    Gewoon niks vaan antrekken,meestal zijn ze zelf zo onzeker dat ze dat soort dingen doen


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    PUKKELxDING schreef:
    Yeah, naja, dat moeten ze mij niet flikken. Ze weten dat ik smoes met de schoolleiding, en als ik dat wil, kan ik ze laten schorsen :)

    Lolled.xD


    *insert philosophical cringe expression here*

    Exercitus schreef:
    Ja,een jongen die bij e in de klas zat zong vaak als ik bij hem in de buurt stond: ik heb een club opgericht, voor mensen met een lijk gezicht,je kunt er bij,je kunt er bij.
    Subtiel he.

    Gewoon niks vaan antrekken,meestal zijn ze zelf zo onzeker dat ze dat soort dingen doen

    Je hebt helemaal gelijk.:)


    *insert philosophical cringe expression here*

    I know what you mean. Een vriendin van me heeft een scheur in de kruisband van haar voet, en ze ging met de lift. Maar er was een groepje dat merkte dat ze niet op krukken liep (was niet nodig) en ze vonden het leuk om hun been de hele tijd voor de sensor van de lifdeuren te houden, zodat de deur open bleef..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Heb al een hele tijd geen gezeik meer gehad.


    No growth of the heart is ever a waste

    Armani schreef:
    I know what you mean. Een vriendin van me heeft een scheur in de kruisband van haar voet, en ze ging met de lift. Maar er was een groepje dat merkte dat ze niet op krukken liep (was niet nodig) en ze vonden het leuk om hun been de hele tijd voor de sensor van de lifdeuren te houden, zodat de deur open bleef..

    Jemig, die zijn echt zielig >.<


    *insert philosophical cringe expression here*

    jup, dat ken ik ook. Slaat echt nergens op. Zulke mensen hebben gewoon een aandacht tekort :Y)


    What's the point of living, when there's no death?

    Omg, waar sloeg dat op?
    Idd, die mensen hebben aandacht te kort!


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Domme kiddo's. Ze denken altijd dat ze heel wat beter zijn dan de rest, terwijl ik zeker weet dat ze zelf juist heel onzeker zijn. Alleen zelf heb ik niet echt last van ze.


    Aan niets denken is ook denken.

    Jup, die ken ik. Ik ga dan altijd zwaaien en dan vinden ze me arrogant. (krul)
    Of ik ga hun nadoen en ze keihard uitlachen, werkt heel goed. (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Aan zulke kinderen ga ik mijn tijd niet eens verspillen..
    Of ik ga ze keihard uitlachen, of ik negeer ze gewoon. Maar zulke kinderen doen dat bij iedereen. Maar zoals ik al zei, gewoon hun uitlachen:Y)

    [ bericht aangepast op 11 mei 2010 - 18:03 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.