• Hooooii (krul)
    Ik had een vraagje. Nou kijk ik heb krullend haar en 5 centimeter ofzo over mijn schouder maar, mijn vraag was dus hoe groeien je haren sneller? Want mij haren groeien echt heel langzaam, en ik wil het zo snel mogelijk lang hebben, maar ik lees wel eens dingens van met koud water wassen enzo. Maar wat helpt echt?

    Deze topic slaat nergens op (cat)

    [ bericht aangepast op 10 mei 2010 - 19:30 ]


    The way we live, is the way we die

    TeddyMurder schreef:
    (...)

    Als je elke maand naar de kapper gaat ben je zo blut, en je haar blijft kort omdat er elke keer veel vanaf gaat. Nog een keer, je haar groeit vanaf boven, dode puntjes worden beneden afgeknipt, heeft er dus niets mee te maken.


    Dat heeft er wel mee te maken.
    Als je je haren laat knippen is dat een stimulatie voor je haar en geeft het de boodschap van; 'hé er is een stuk af!' en dat moet er dan zo snel mogelijk weer aan.
    Oorspronkelijk is het haar niet gemaakt om af te knippen, kleuren, stijlen, krullen, ...
    Het dient als bescherming. (:

    [ bericht aangepast op 10 mei 2010 - 21:46 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Dat heeft er wel mee te maken.
    Als je je haren laat knippen is dat een stimulatie voor je haar en geeft het de boodschap van; 'hé er is een stuk af!' en dat moet er dan zo snel mogelijk weer aan.
    Oorspronkelijk is het haar niet gemaakt om af te knippen, kleuren, stijlen, krullen, ...
    Het dient als bescherming. (:


    Je haar denkt niet, het is dood. Ik weet niet welke idioot je dat heeft aangepraat, of het moet je kapper zijn die geld nodig had.


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    Als je elke maand naar de kapper gaat ben je zo blut, en je haar blijft kort omdat er elke keer veel vanaf gaat. Nog een keer, je haar groeit vanaf boven, dode puntjes worden beneden afgeknipt, heeft er dus niets mee te maken.


    Ja zeker wel. Ten eerste ziet je haar er veel beter uit als je geen dode puntjes hebt. Ten tweede is het inderdaad stimulerend voor je haar om te gaan groeien.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2010 - 21:55 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Caithlyn schreef:
    (...)

    Ja zeker wel. Ten eerste ziet je haar er veel beter uit als je geen dode puntjes hebt. Ten tweede is het inderdaad stimulerend voor je haar om te gaan groeien.


    Ja, het ziet er wel beter uit. Nee, aan de onderkant is het niet stimulerend, want je haar is dood, er gaan geen enkel signaal doorheen en als er een zenuw in zou zitten zou je het niet eens kunnen knippen omdat dat pijn doen. Aan de bovenkant iets doen heeft wel nut omdat het rechtstreeks je wortel in kan, net als je hoofd kaal scheren wel nut heeft omdat het je wortels betreft.


    Your make-up is terrible

    i dunno..
    volgens mij niet echt iets..,
    en volgens mij verschilt het ook per persoon hoe snel of juist niet snel je haar groeit..
    maar je kan altijd dingen proberen dat kan geen kwaad wieweet helpt het onverwacht


    A Noble was Born in Chaos

    TeddyMurder schreef:
    Ja, het ziet er wel beter uit. Nee, aan de onderkant is het niet stimulerend, want je haar is dood, er gaan geen enkel signaal doorheen en als er een zenuw in zou zitten zou je het niet eens kunnen knippen omdat dat pijn doen. Aan de bovenkant iets doen heeft wel nut omdat het rechtstreeks je wortel in kan, net als je hoofd kaal scheren wel nut heeft omdat het je wortels betreft.


    Lolled, om dat kaalscheren moest ik op de een of andere manier lachen.(krul) En het is gewoon algemeen bekend dat gezond haar groeien betekend.(nerd)

    Omg, ik lijk nu net zo'n nerd.xD


    *insert philosophical cringe expression here*

    TeddyMurder schreef:
    (...)

    Als je elke maand naar de kapper gaat ben je zo blut, en je haar blijft kort omdat er elke keer veel vanaf gaat. Nog een keer, je haar groeit vanaf boven, dode puntjes worden beneden afgeknipt, heeft er dus niets mee te maken.


    Dat met die dode puntjes heeft zeker wel nut om je haar langer te laten groeien. Als jij een half jaar niet naar de kapper gaat zal er een gigantisch stuk van de ónderkant af moeten. natuurlijk groeit dit van boven wel weer aan, maar er zal eerst een groter stuk af zijn. Haren gaan sneller dood dan dat ze aangroeien. (:

    Verder hoorde ik laatst ergens dat 'wonderolie' helpt tegen snellere haargroei.

    Juneau schreef:
    (...)

    Dat met die dode puntjes heeft zeker wel nut om je haar langer te laten groeien. Als jij een half jaar niet naar de kapper gaat zal er een gigantisch stuk van de ónderkant af moeten. natuurlijk groeit dit van boven wel weer aan, maar er zal eerst een groter stuk af zijn. Haren gaan sneller dood dan dat ze aangroeien. (:

    Verder hoorde ik laatst ergens dat 'wonderolie' helpt tegen snellere haargroei.


    Dat is zo. Het is dan niet dat als je het afknipt dat het sneller groeit zoals sommigen beweren. Maar haar dat al kapot is, gaat sneller meer kapot en dan moet er meer af. -dat heb ik nu, stoute ik-


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    (...)

    Je haar denkt niet, het is dood. Ik weet niet welke idioot je dat heeft aangepraat, of het moet je kapper zijn die geld nodig had.


    Het werkt ongeveet het zelfde als bij de nagels. Dat is ook dood materiaal maar als je er een stuk vanaf knipt gaat het sneller groeien omdat je dan zeg maar je nagel of je haar beschadigt en het zich zo snel mogelijk wilt herstellen. Dood of niet.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Het werkt ongeveet het zelfde als bij de nagels. Dat is ook dood materiaal maar als je er een stuk vanaf knipt gaat het sneller groeien omdat je dan zeg maar je nagel of je haar beschadigt en het zich zo snel mogelijk wilt herstellen. Dood of niet.


    Nou, dat heb ik nog nooit gehad bij mijn afgebroken nageltjes. Ze lijken bijna langzamer te groeien.


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    (...)

    Nou, dat heb ik nog nooit gehad bij mijn afgebroken nageltjes. Ze lijken bijna langzamer te groeien.


    Nou, ik werk op school met nagels dus ik zal het wel weten.
    Iets wat beschadigt is wilt je lichaam sneller herstellen, dus gaat het sneller groeien. Al beweer je dat het niet zo is. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Nou, ik werk op school met nagels dus ik zal het wel weten.
    Iets wat beschadigt is wilt je lichaam sneller herstellen, dus gaat het sneller groeien. Al beweer je dat het niet zo is. (:


    Je lichaam hoeft dode dingen niet te herstellen.


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    (...)

    Je lichaam hoeft dode dingen niet te herstellen.


    Wel als ze beschadigt worden.
    Maakt niet uit of het dood is of niet, het behoort tot je lichaam en hoort bescherming te bieden.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Flynn schreef:
    Eraan trekken, worden ze vanzelf langer.
    Neh, er valt niks aan te doen lol.

    Dat doe ik nou al superlang, maar het helpt niet. )':


    You move me ......... Kurt

    Ik laat mijn haar ook groeien en wil het ook sneller laten lang worden maar helaas. Geduld is de enige boodschap.

    Geduld is een schone deugd... Al vind ik dat zelf niet waar want ik ben een ongeduldig kind! XD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.