• Vndg was een hel op school!

    Het eerste uur was heel normaal,Dat ene meisje waar ik over vertelde in mijn andere topic(s) zat ergens anders dus het was wel leuk met mijn 2 vriendinnen,De andere lessen gingen ook wel oke maar toen kwam het 4de les uur.Een jongen waar ik wel eens mee omga die zat naast haar in de klas en ik zat bij mijn 2 vriendinnen(laten we ze Bibi en Lisa noemen).Gingen ze steeds over een hamster praten,en ging dat meisje hele tijd kei hard lachen en dan stiekem naar mij kijken.En dan steeds zeggen ; wangcellen.En dat zei die jongen ; Hoe heet die hamster van je ookal weer?Niesje?(omdat ik shanice heet).En toen hele tijd zo door.En anderhalf uur ging dat zo door.En toen zei ze(omdat ik zuchten omdat ze steeds door gingen) ; haha ze ademt uit,als ze nog eens doet dan heeft ze mss geen dikke wangen.En toen zei die jongen ; Volgens mij heeft Shanice last van een opgeblaast gevoel.En toen vroeg hij ; Shanice gebruik jij actimel.Ik zo ; nee? Hij ; Ow zou ik toch maar eens doen.En hun lachen.Maar ik ging negeren en ik zag dat Bibi boos werdt maar zich in hield.En toen zei dat meisje weer ; Ik zou ook negeren als er over je wordt gelult.Ik zat helemaal te trillen en vond het echt niet leuk.En toen keek Lisa naar hun omdat ze ook over haar begonnen en toen zei die jongen ; Wat zit je nou te kijken?Stop je ogen maar in je hoofd,dan heb je er nog wat in zitten.Dus Lisa zegt ; Pardon?Zegt die jongen ; Vieze gore slet.Maar toen kreeg dat meisje blauwe handen en ging ze naar huis,maar ik voelde me heel erg kut omdat ik eerst bevriend met dat meisje was maar omdat we ruzie kregen,wil ik niet meer met haar omgaan(De reden staat in mijn topic heb geen zin om het nog een keer te vertellen),En nu doet ze zo erg...ik weet niet...zo kwetsend.

    En nu ben ik ook nog eens mijn fiets sleutel kwijt,heb een uur op school gezocht maar kan hem nergens vinden.

    Wrm moeten ze mij altijd hebben S:


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    types geval kan kijk mij, ik pak de zwakken.

    laag heel laag gevallen.


    Some angels have no wings.

    Je kan haar negeren, maar dan gaan ze toch wel door, want ze zien heus wel dat het je kwetst. De enige oplossing is bij jezelf denken dat het nergens op slaat, en dat ze het alleen maar doet omdat jullie ruzie hebben, en ze het diep van binnen waarschijnlijk nieteens meent.
    Je kan er met haar over praten en het proberen goed te maken -ik heb die andere topics niet gelezen, maargoed, het zou moeten kunnen-
    En als dat niet werkt zou ik gewoon af en toe een scherpe opmerking terug maken.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Het kan nog veel erger.


    when words fail, music speaks.