• Lees alsjeblieft mijn nieuwe verhaal 'Sleeping with ghosts' en vertel me a.u.b wat je ervan vind. Dan weet ik of ik er verder mee moet gaan of niet. :D

    Hier alvast een klein voorproefje van het eerste hoofstuk:


    Stiekem hoopte Lara dat het vannacht nog harder zou sneeuwen zodat zij ook niet naar school hoefde want zij hoorde ook bij die groep! Bij de lunchdame bestelde Lara een stokbroodje gezond en terwijl ze daarop wachtte keek ze kantine nog eens rond. Haar blik viel op een leeg tafeltje aan de muur, zodra Kathia haar broodje gaf en Lara afgerekend had liep ze naar het tafeltje.

    Tot haar verbazing zag ze dat iemand er al zat toen ze aankwam. 'Hoe kan hij daar nou zo snel zijn gaan zitten zonder dat ik het zag?' vroeg Lara zich verward af, een tafel of twee eerder stoppend. De tafel was verder leeg en Lara besloot toch maar te gaan zitten.

    Jill zou toch nu elk moment kunnen komen, ze had een wiskunde toets en haar geluk was dat dat een van haar sterkste vakken was!
    Lara schoof verlegen een stoel naar achter aan de andere uiterste hoek van de tafel als de jongen zat. "Hallo Lara" zei hij met een sexy accent dat ze niet kon plaatsen.

    "Hallo..." antwoordde Lara verlegen, ze wist zijn naam niet, sterker nog ze had het gevoel hem nog nooit eerder gezien te hebben. Woonde hij hier al en was hij gewoon een tijd niet op school geweest of was hij een nieuwe jongen? En hoe wist hij haar naam? Lara werd er behoorlijk zenuwachtig van.

    De jongen glimlachte naar haar en het viel Lara op hoe mooi die lach was en hoe mooi zijn felgroene, bijna lichtgevende ogen haar aanstaarden. Lara glimlachte zenuwachtig terug en keerde toen voorzichtig haar rug naar hem toe om te kijken of Jill al aankwam. Achter zich hoorde Lara gefluister, het leek alsof er twee mensen achter haar zaten maar ze wist dat alleen de jongen er zat.

    Lara keek uit haar ooghoeken stilletjes om maar zag niks. Ze kreeg er een eng gevoel bij maar besloot zich daar niks van aan te trekken.
    Je kan tenslotte niet in een boerendorp iemand zomaar negeren of weglopen zonder dat het hele dorp het daar een week over heeft!

    [ bericht aangepast op 10 mei 2010 - 14:44 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell