• Ja,, je keest het goed... Het is nergens goed voor zeg ik je!! We gingen donderdag en vrydag nr Keulen (Duitsland, jaja :D) en ik heb dus myn enkel omgeklonken op de trap in het chocoladenmuseum. Nu, we moeste duss 2 dage keiveel wandele enzo e,, en da deed duss pokkeveel pyn enzo udss.. En nu ben k zaterdag nr de dokter geweest en kep duss OF een ontsteking op een verrokken spier, OF een spierscheur... maar in beide gevalleen wil het zeggen dat ik ALWEER een tydje uitlig en dat ik dus myn solo inet kan doen bij ballet!!! :'( zo totaal oneerlijk e!!!!!!!!!

    Edit: Mensjes, als ik hierover klaag, ben ik heus wel nr de leerkracht geweest hoor. meerdere malen zelfs,, iedere keer omdat het erger werd. Ik bedoel, ik ben blond, maar niet dom... Ik weet ook wel dat zij dat niet kunne ruiken hoor...

    [ bericht aangepast op 10 mei 2010 - 16:47 ]

    En daar geef je school de schuld van?
    Je stapte waarschijnlijk gewoon zelf verkeerd. Daarvan heeft school geen schuld. Je had het moeten melden, leraren kunnen niet ruiken dat jij iets hebt.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2010 - 13:20 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    En daar geef je school de schuld van?
    Je stapte waarschijnlijk gewoon zelf verkeerd. Daarvan heeft school geen schuld.

    Ooh jawel, school had meteen met mij naar een dokter moeten gaan... Een andere jongen die zij enkel had verstuikt hebbe ze meteen naar het ziekenhuis gebracht en hij heeft niks,, zei de dokter,, en ik kon niet eens wandele en my late ze gwn zijn??

    Euh, je school kan toch niet van iedere leerling ruiken of hij / zij iets heeft? Naar de dokter gaan is nog altijd iets wat je zelf moet doen. Sorry hoor, maar ik vind dat je hiervan je school niet de schuld kan geven :X Misschien had je je ziek moeten melden dan, of had je er iemand naar moeten laten kijken...

    Heb je iets aan de leraren gemeld over je voet? Want als je dat niet doet, kunnen zij er niets aan doen dat jij dat nu hebt. Je moet wel een beetje verantwoordelijkheid nemen voor jezelf, en niet er op rekenen dat de juffrouw en meester altijd hun pleistertjes klaar hebben liggen als ze merken dat het kindje een beetje mank loopt.


    Life is hard and then we die

    Ik heb serieus een poging gedaan om het stukje te lezen, maar ik krijg er alleen maar hoofdpijn van (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    School is niet onnodig,als ik na je schrijfstyl kijk zou je juist beter moeten opletten.

    Daarnaast kan de school niet weten hoe ernstig het is. Ben je eigenlijk wel na een leraar gegaan?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall