• Heey iedereen,

    Ik heb net de uitzending van Peter R de Vries gezien, en heb het boek van Maria Mosterd, Echte mannen eten geen kaas ook gelezen.
    Ik vond het sowieso al erg raar wat er in het boek geschreven stond, en twijfelde bij sommige stukken ookwel of het waar was.
    Maar dat er zo veel verzonnen over het boek zou zijn had ik NOOIT gedacht.
    Maar ik zelf ben het er wel mee eens, als je in de handen van een loverboy bent geweest en dan met heel wat jongens het bed in moest voor geld onthoud je en houd je je er eigenlijk ook helemaal niet mee bezig hoe het daar ruikt of wel soms?
    Wat denken jullie van het boek Echte mannen eten geen kaas, geschreven door Maria Mosterd?

    En trouwens morgen (maandag 10 mei 2009) ligt het boek Echte mannen eten wel kaas in de winkel, ik ga m lezen jij ook?


    Dikke Kus Nana0Chan


    Don't stop believing, and you will be happy

    Zaitsev schreef:
    Is het boek fictief, waargebeurd of semi-fictief?

    Door Maria Mosterd wordt gezegd waargebeurd, maar ik denk meer semi-fictief. Ik bedoel, niet alles kan verzonnen zijn. O_O


    ok

    Immortal schreef:
    Ik snap het even niet
    Ik heb de uitzending niet gezien
    wat werd er precies verteld?

    Maria zou vanaf haar 12 in de macht zijn van een loverboy en vanalles voor hem doen. Uiteindelijk is ze er uit gestapt en is ze in terapie gegaan,tijdens die terapie heeft ze haar verhaal opgeschreven en dat is uitgebracht,als het boek 'echte mannen eten geen kaas'. Maar Peter R de Vries gelooft niet dat alles zo is gegaan zoals het in het boek staat.
    Er zijn dingen die niet kloppe,ze ging bv nooit na school(volgens het boek maar volgens een vriendin van haar wel) maar ze ging toch over en allemaal van dat soort dingen.
    Maria,haar moeder en de uitgever wilde geen commetaar geven,en dat vind de Vries ook verdacht.
    Het is ook vreemd dat ze geen aangifte doen terwijl ze wel een boek heeft geschreven en in elke tolkshom is geweest. Wat ook vreemd is wand meestal zijn die mensen doodsbang voor hun loverboys. Maar zij lijkt niet bang.

    Ik zelf geloof niet dat alles in het boek gebeurt is zoals ze het bescheef,omdar dat gewoon weg onmogelijk is. Ik denk dat ze wel iets heeft me gemaakt maar dat ze het onbewust heeft overdereven en het nu zelf geloof.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    FunAddicted schreef:
    Heey iedereen,

    Ik heb net de uitzending van Peter R de Vries gezien, en heb het boek van Maria Mosterd, Echte mannen eten geen kaas ook gelezen.
    Ik vond het sowieso al erg raar wat er in het boek geschreven stond, en twijfelde bij sommige stukken ookwel of het waar was.
    Maar dat er zo veel verzonnen over het boek zou zijn had ik NOOIT gedacht.
    Maar ik zelf ben het er wel mee eens, als je in de handen van een loverboy bent geweest en dan met heel wat jongens het bed in moest voor geld onthoud je en houd je je er eigenlijk ook helemaal niet mee bezig hoe het daar ruikt of wel soms?
    Wat denken jullie van het boek Echte mannen eten geen kaas, geschreven door Maria Mosterd?

    (...)

    Dikke Kus Nana0Chan


    ja ik had het ook gezien.
    Maar wat manoe zei vond ik wel logish ik bedoel wie gaat er nou een viertienjarige meisje de baas laten spelen van mannen die tien jaar ouder zijn.
    Die boek zou ook mooi zijn geweest als ze niet had gezegd dat het egt waar is want nu staat ze egt voor lul.
    En tijdens de uitzending begon lachte ze en had ze geen moeite om het te vertellen dat is super raar want als ik dat had meegemaakt zag je me huilend weg rennen

    dat kind lijd gewoon aan aandacht tekort.
    dat is ook erg hoor.
    ergzielig.


    Where ever you go, there you are.

    ik heb het ook gelezen. en heb het progamma van peter R de vries gezien. en ook wat Manou over haal verteld.
    Ze is werkelijk met 4 jongens te bed geweest, maar dat op vrijwillige basis. ze is dus nooit verkracht geweest
    ze is gewoon een type dat aandacht nodig heeft.

    Captivity schreef:
    ik heb het ook gelezen. en heb het progamma van peter R de vries gezien. en ook wat Manou over haal verteld.
    Ze is werkelijk met 4 jongens te bed geweest, maar dat op vrijwillige basis. ze is dus nooit verkracht geweest
    ze is gewoon een type dat aandacht nodig heeft.


    Idd, ze is nooit verkracht geweest, ze wilde met 1 jongen geloof ik en toen kwamen er meer bij ofzo..maar erg vond ze het niet. ze vertelde haar moeder dat het een groepsverkrachting was! en Manou dacht er anders over,hij vertelde dat tegen haar moeder..en die moeder is toen zo boos op hem geworden! maar hij had wel gelijk!

    Ik vind het erg voor dat meisje dat zij en haar moeder zo ver gegaan zijn dat ze zelfs delen van haar leugens echt begint te geloven. Ze hebben gewoon hulp nodig, want dit is echt niet goed en gezond. Wat betreft die jongen, ik hoop dat dit hem in zijn verdere leven niet echt achtervolgd, want dat zou natuurlijk genaaid zijn.


    Wie du mir, so ich dir.

    die arme manou is gewoon een knuffelneger<3


    The grass is not always greener on the other side

    SweetThing schreef:
    die arme manou is gewoon een knuffelneger<3
    Ja inderdaad! Hij zag er vet lief uit.


    Life is hard and then we die

    GerardWay schreef:
    Ik heb de uitzending ook gezien en kwam tot de zelfde mening als Peter de Vries. Wat mij wel op valt is dat die ''manou'' Pas weer van zich laat horen nu mensen het zeg maar voor hem opnemenen ontkennen wat zei zegt dus het lijkt mij wel degelijk dat hij een loverboy is


    daar ben ik het mee eens. het is wel heel opmerkelijk dat die ''manou'' nu pas iets van zich laat horen..


    /

    xtomgeiler schreef:
    (...)

    daar ben ik het mee eens. het is wel heel opmerkelijk dat die ''manou'' nu pas iets van zich laat horen..


    Oké, ergens heb je gelijk, maar ergens anders hij wist niet dat iemand achter hem zou staan, hij zou dan waarschijnlijk ook alleen maar "dieper zakken"- denk ik dan.



    Ik denk dat Maria het merendeel heeft geluld, maar ik denk niet dat Manou helemaaaaal de waarheid verteld.


    we were always meant to say goodbye.

    DutchAngel schreef:
    Haha daar moest ik vorig jaar mijn betoog over schrijven
    mijn titel was: Maria Mosterd: Aandachtshoer!

    zegt genoeg denk ik(A)
    *al zou het wel kunnen zijn, maar het boek vond ik niet logisch, al heb ik Peter R de Vries neit gekeken*

    haha ja aandachtshoerrxD


    look at Flixster.com

    Captivity schreef:
    ik heb het ook gelezen. en heb het progamma van peter R de vries gezien. en ook wat Manou over haal verteld.
    Ze is werkelijk met 4 jongens te bed geweest, maar dat op vrijwillige basis. ze is dus nooit verkracht geweest
    ze is gewoon een type dat aandacht nodig heeft.

    zij is echt vies (N)


    look at Flixster.com

    xtomgeiler schreef:
    (...)

    daar ben ik het mee eens. het is wel heel opmerkelijk dat die ''manou'' nu pas iets van zich laat horen..


    Hij woond niet in Nederland, hij woond in een ander land waar hij samen een gezin mee heeft.
    Hij had het boek wel gelezen,maar hij zou idd denken dat niemand hem zou geloven,tot iemand het gaat onderzoeken. Toen hebben ze hem opgezocht!