• Ik heb een eigen story, en heb daar zelf een abo op en ik activeerde net een hoofdstuk maar krijg geen mailtje ofzo. Ik heb hem nog een keer geactiveerd en nog een keer maar krijg nog steeds geen mail, komt die dan later ofzo?

    Bedankt alvast.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Geen idee, ik heb geen abo's op stories.


    your eyes are like stars in the night.

    nee normaal moet je direct een mail krijgen
    of op zijn laatst na een vijftal minuten


    Change, the only good thing in this world.

    Ik weet het niet zeker, maar ik krijg ook geen mailtjes van het forum, van topics waar ik notificatie van wil.


    What's the point of living, when there's no death?

    ik krijg ook geen mails. ;) daar had ik het al met een paar over, en eerlijk gezegd, ik mis mijn mails


    Life is a beautiful struggle

    Nu krijg ik wel wat binnen


    What's the point of living, when there's no death?

    Om 15:00 heb ik mijn laatste 'er is een nieuw hoofdstuk'-ding gehad. Maargoed, het hoeft niet zo te zijn dat er daarna nog iets bijgekomen is qua hoofdstukken van geabboneerde stories.
    Heel verhaal weer (nerd)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik misss mijn mailsssssssss. ;$ wanneer komen ze weer terug?;$


    "POTATOOOOOE!"

    ik heb nog steeds geen mail en net weer een hoofdstuk online gezet! Het is wel een beetje raar en irritant, want nu krijgen mijn abo's geen mail... dat is best *** voor die 23 mensen.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Justmelotte schreef:
    ik heb nog steeds geen mail en net weer een hoofdstuk online gezet! Het is wel een beetje raar en irritant, want nu krijgen mijn abo's geen mail... dat is best *** voor die 23 mensen.


    Wacht even, dan neem ik abo en plaats dan nog een hoofdstuk (of plaats één overnieuw)


    What's the point of living, when there's no death?

    gedaan


    Don't dream your life, but live your dream!

    Vaagheid heerst.


    What's the point of living, when there's no death?

    haha klopt ik doe het later op de avond nog wel een keer want dit is zo raar! maarja misschien heeft iedereen het wel... vaaaaag


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik krijg ook geen mails meer =(


    A line is a dot that went for a walk.

    Hier is het nog steeds hetzelfde...


    What's the point of living, when there's no death?

    Hebben jullie hotmail? Dan heeft Q weer eens problemen met de mails van hotmail, dat gebeurd wel vaker. Ik krijg namelijk wel nog al mijn mails van Q.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.