• Nou ik ging dus vanmiddag naar mijn vriendin. Toen ik daar was, wilde ze net haar moederdag cadeau geven samen met haar broers. Ik wist al wat het was:
    Een cadeau bon (zelfgemaakt) van 50 euro voor een diner met de hele familie. Nou weet ik wel, 50 euro is niet zo veel, maar het idee is echt super leuk! Vind ik dan
    Toen doe moeder het open maakte zei ze alleen maar: "50 euro? Daar kunnen we nog niet eens mee naar de vetbak!"
    Ik vond het zo vreselijk zielig. De lachende gezichtjes van de kinderen veranderde naar droevig. 't was zo sneu.
    Ik heb gelijk, toch?


    Beautiful people, are people who smile.

    Taz, ik zou mijn moeder echt een schop onder dr kont geven en 'Ondankbaar mens' zeggen.
    Srsly, kwestie van echt ondankbaar te zijn?

    jep, het is de geste die telt

    Ach, dat is heel zielig idd!
    ik heb een kadootje van 4,- :x
    ze vond het wel leuk


    'All that shines turns to rust'

    Oooh
    das zielig. Ze kan toch blij zijn met wat ze krijgt?


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    omg. het gaat toch om het idee? als mijn moeder zo was zou ik de volgende moederdag niets geven.
    (krul).


    als ik val, sta ik op. als ik sta, val ik op.

    echt niet aardig.
    Bovendien gaat het er toch om dat je je moeder toont dat je om haar geeft en haar bedankt voor alles? Dat is mij tenminste geleerd.


    What's the point of living, when there's no death?

    Conspiracy schreef:
    Taz, ik zou mijn moeder echt een schop onder dr kont geven en 'Ondankbaar mens' zeggen.
    Srsly, kwestie van echt ondankbaar te zijn?


    your eyes are like stars in the night.

    Conspiracy schreef:
    Taz, ik zou mijn moeder echt een schop onder dr kont geven en 'Ondankbaar mens' zeggen.
    Srsly, kwestie van echt ondankbaar te zijn?


    *insert philosophical cringe expression here*

    21Guns schreef:
    jep, het is de geste die telt


    Some people make the world special just by being in it

    Mijn cadeautje is zelfgemaakt en dus gratis.
    Maar ik vind het echt ondankbaar, die reactie van die moeder ;o


    Never run out of reasons to smile...

    Conspiracy schreef:
    Taz, ik zou mijn moeder echt een schop onder dr kont geven en 'Ondankbaar mens' zeggen.
    Srsly, kwestie van echt ondankbaar te zijn?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    De meeste moeders zijn al superblij met een (lelijke) tekening van hun kinderen! Echt ondankbaar zeg ;o


    it's so empty living behind these castle walls

    Wat een onddankbare kutmoeder. Sorry voor mijn taalgebruik maar daar kan ik me echt kwaad over maken en al helemaal omdat ik weet hoe genaaid zo'n situaties voelen. Wat erg voor je vriendin..


    Wie du mir, so ich dir.

    Wtf. Wat een ondankbare moeder :S


    Life is hard and then we die

    Conspiracy schreef:
    Taz, ik zou mijn moeder echt een schop onder dr kont geven en 'Ondankbaar mens' zeggen.
    Srsly, kwestie van echt ondankbaar te zijn?


    floep.