• “Alise?!” riep mijn moeder zacht “kom eens?”
    Haar stem klonk zacht en zwak. Met een slecht voorgevoel liep ik naar de kamer waar ze al drie weken doodziek lag. “ja?” er weerklonk angst in mijn stem ookal probeerde ik hem te verbergen voor haar. Voorzichtig ging ze rechtop zitten in haar bed. Even werd ze helemaal bleek maar langzaam kreeg ze weer de weinige kleur van de voorbije dagen. Ze klopte op de plek die naast haar vrijgekomen was. Zacht en behoedzaam ging ik zitten…
    “Alise,meisje ik…ik heb kanker. Langzaam drong het tot me door…mama ging dood


    doen/niet doen
    origineel/niet
    te zwaar onderwerp/niet
    rollen?
    zou jij hem lezen? (waarom wel/waarom niet)

    xXx

    [ bericht aangepast op 9 mei 2010 - 17:12 ]


    Change, the only good thing in this world.

    Ik vind het eerlijk gezegd een te zwaar onderwerp. Het is origineel en zo, maar ik zou het niet doen. Ook omdat ik vind dat je over zulke dingen alleen maar kan schrijven als je het zelf meegemaakt hebt (moest je dit btw zelf meegemaakt hebben, dan neem ik mijn woorden terug).

    Conspiracy schreef:
    Ik vind het eerlijk gezegd een te zwaar onderwerp. Het is origineel en zo, maar ik zou het niet doen. Ook omdat ik vind dat je over zulke dingen alleen maar kan schrijven als je het zelf meegemaakt hebt (moest je dit btw zelf meegemaakt hebben, dan neem ik mijn woorden terug).


    begin ze dan maar terug te nemen want het gebeurd voor het moment :X


    Change, the only good thing in this world.

    Conspiracy schreef:
    Ik vind het eerlijk gezegd een te zwaar onderwerp. Het is origineel en zo, maar ik zou het niet doen. Ook omdat ik vind dat je over zulke dingen alleen maar kan schrijven als je het zelf meegemaakt hebt (moest je dit btw zelf meegemaakt hebben, dan neem ik mijn woorden terug).

    Als je het niet hebt meegemaakt, kan je het toch nog altijd onder woorden brengen hoe het voelt ? ;x
    Ik zeg doen. (:


    None but ourselves can free our minds.

    axially schreef:
    (...)

    begin ze dan maar terug te nemen want het gebeurd voor het moment :X

    Oh oké, sorry dan (: Sterkte ermee :3
    Dat veranderd natuurlijk het één en het ander. Als je er nood aan hebt om het op te schrijven zou ik het zeker doen ! Maar ik zou hem persoonlijk niet lezen, dat onderwerp ligt me iets te nauw aan het hart.

    Ik zou het doen.
    Vooral omdat je het zelf meemaakt, is het een goede manier om je hart te luchten -lijkt mij-
    Het is misschien een zwaar onderwerp, maar er zijn vast mensen die het lezen -ik ben er 1 van-

    Veel sterkte (flower)

    Ps. als je het gaat schrijven, zou je mij dan op de hoogte willen stellen?? Ik wil het graag volgen.


    What's the point of living, when there's no death?

    Ik zou het wel doen als je goed kan schrijven. Als je egt goed kan schrijven
    -en dit stukje vond ik best wel goed-
    Dan moet je het zkr doen. Het is een zwaar onderwerp dat wel en ik zou het wel lezen.


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    Ik zeg wel doen, maar ik lees het niet. Het onderwerp ligt mij te dichtbij en heb het er nog moeilijk mee ;)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Gewoon doen meid, als jij je er goed bij voelt, gewoon doen!


    Life is hard and then we die

    Ik zou het persoonlijk niet doen :3
    maar als jij je der goed bij voelt, zeg ik gewoon doen!