• Misschien ben ik nu ontzettend aan het zeuren en ik vind het ook niet erg als jullie dat vinden, maar ik ben echt ontzettend bang dat mijn hele toekomst is verpest.
    Ik wist précies was ik wilde worden, ik wilde echt graag het leger in. Nu schijnt er iets mis te zijn met mijn oren en heb ik vijftig procent kans dat het onherstelbaar is.
    Onherstelbaar wilt zeggen dat ik géén operatie of wat dan ook kan, alleen een gehoorapperaat. Allemaal heel leuk en aardig, maar daarmee kom ik het leger niet in.

    Echt serieus, ik heb nog nooit zo gehoopt dat ik een operatie krijg.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Awh, arme jij ;o.
    Als je het niet erg vind, ga ik mee helpen. Met hopen ;D

    Het is logies dat je je zorgen maakt,dat doe ik ook.
    Ik hoop dat alles goed komt met je oren,ik duim voor je.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ZUK0 schreef:
    Awh, arme jij ;o.
    Als je het niet erg vind, ga ik mee helpen. Met hopen ;D

    ZUK0 schreef:
    Awh, arme jij ;o.
    Als je het niet erg vind, ga ik mee helpen. Met hopen ;D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Mijn oren zijn ook niet wat ze moeten zijn. Bovendien heb ik enorm veel littekens op mijn trommelvlies dat de ouder oorarts er zelfs van schrok en daar maak ik me dan ook soms zorgen over. En ook vaak hoor ik dingen anders op een andere manier en dan word ik weer bang. Mijn oren zijn écht niet wat ze moeten zijn.

    ( Net zoals mijn rug en tenen trouwens! )


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Andalasia schreef:
    Mijn oren zijn ook niet wat ze moeten zijn. Bovendien heb ik enorm veel littekens op mijn trommelvlies dat de ouder oorarts er zelfs van schrok en daar maak ik me dan ook soms zorgen over. En ook vaak hoor ik dingen anders op een andere manier en dan word ik weer bang. Mijn oren zijn écht niet wat ze moeten zijn.

    ( Net zoals mijn rug en tenen trouwens! )


    Mijn rug is ook niet geweldig. Maar ik heb daar eigenlijk nooit last van, ik ben daar alleen niet zo soepel als andere mensen. Maar ik zie het nut er niet van in om dat te zijn, want alle basisdingen kan ik wel.

    Maar, hoe kan je littekens op je trommelvliezen krijgen? Dat lijkt mij echt ontzettend pijn doen..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.