• Hello,
    Sinds ik op 5 juni naar een bruiloft moet, ga ik woensdag al een beetje rondneuzen in de Antwerpse winkeltjes. Misschien al wat vroeg, maar ik ken mezelf en ik weet dat ik op tijd aan kledingjachten moet beginnen.
    Goed, mijn probleem zit "m alleen maar bij het feit dat ik niet zo weten wat ik moet aandoen. Ik ben één keer naar een bruiloft geweest, en toen was ik 5 dus toen had ik daar nog geen problemen mee. Mama stak mij toen wel in een jurkje of zo. Maar nu heb ik echt geen idee wat ik moet aandoen, daarom dat ik jullie deskundige hulp vraag bij de volgende drie punten:

    -Kleding
    -Schoenen
    -Een kapsel.

    Dus als jullie bij (al is het maar één van de drie dingen) iets weten wat ik kan aandoen: Zeg het dan! Oh en zet er alsjeblieft wel een voorbeeld bij van hoe het eruit ziet, ik kan me namelijk nogal moeilijk kleding voorstellen als het gewoon uitgelegd staat :3 Houd er wel rekening mee dat ik het niet van één of andere buitenlandse site moet gaan halen (:
    Bedankt!

    Stond er op de uitnodiging een bepaalde dresscode? Da's al simpeler om iets bij te vinden (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Kleding: -ik kan niks vinden in antwerpen, sorry-
    Schoenen: Ligt aan de kleur van de Jurk/kleding. Maar ik denk wel hakken of ballerina's.(krul)
    Kapsel: klik. Misschien zo'n pony? En krullen, of omhoog steken?(krul)

    [ bericht aangepast op 8 mei 2010 - 15:16 ]


    Smiling but close to tears.

    Sid schreef:
    Stond er op de uitnodiging een bepaalde dresscode? Da's al simpeler om iets bij te vinden (:

    Nee (:

    je moet eens naar amsterdam. daar hebben ze zoveel leuke winkeltjes en ze als je iets zoekt weten ze wat je bedoelt.. vooral joosje vintage is een leuk winkeltje. ze hebben er ontzettend veel troep maar als je goed zoekt vind je een schat XD alhoewel, ik denk niet dat ze er bruidjurkjes hebben.

    je moet je gewoon niet zoveel zorgen maken om die kleding, heb gewoon lol !

    Eloquently schreef:
    (...)
    Nee (:

    Aha, jammer. Ik zal eens denken hé (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    (...)
    Aha, jammer. Ik zal eens denken hé (:

    Thank you :3

    @MilaGirl
    ik ga echt niet helemaal tot in amsterdam om kleding te kopen hoor ;x

    - Een kleedje, ga eens kijken in de Mango op de Groenplaats (dit vind ik wel mooi)
    Trek er een simpel truitje over aan en veel armbanden.
    -Schoenen: ballerina's of gladiator sandalen, in Bershka en Zara hebben ze goedkope mooie schoenen en in de Sasha in de Stadsfeestzaal staan er ook hele mooie
    - Haar, ik weet niet, opsteken zou wel mooi zijn, maar los ook wel (:

    Mja, dit zou ik dus enkel dragen als het goed weer is, anders zou ik een witte jeans aandoen en een kleurige tuniek.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    - Een kleedje, ga eens kijken in de Mango op de Groenplaats (dit vind ik wel mooi)
    Trek er een simpel truitje over aan en veel armbanden.
    -Schoenen: ballerina's of gladiator sandalen, in Bershka en Zara hebben ze goedkope mooie schoenen en in de Sasha in de Stadsfeestzaal staan er ook hele mooie
    - Haar, ik weet niet, opsteken zou wel mooi zijn, maar los ook wel (:

    Mja, dit zou ik dus enkel dragen als het goed weer is, anders zou ik een witte jeans aandoen en een kleurige tuniek.

    One problem; ik ken de link niet zien, want dan komen er verschillende landen/steden op.

    Eloquently schreef:
    (...)
    One problem; ik ken de link niet zien, want dan komen er verschillende landen/steden op.

    Ik zal hem nog een zoeken dan (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    [url=http://www.mangoshop.com/shop.faces?state=she_001_017_IN#prod=21440602[sec=SS10_coleccion[busc=m_coleccion_-1.m_familia_32.m_tipoTalla_-1.m_precioVenta_-1/.page_4.size_big.rows_3]Tadaa.[/url]
    Maar veiligheidshalve (het weer in België is altijd zo betrouwbaar) zou ik misschien toch voor de tuniek en witte jeans gaan.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Kleding: een simpel licht jurkje, met een zwarte legging ofzo of als het goed weer is een huidskleurige panty?
    http://files.hm.com/media/products/825/ML825_0420_008R_75115.jpg

    Schoenen: soort van sandaal achtig iets?
    http://files.hm.com/media/products/841/DXL805_73863_09090_99_9999.jpg

    Kapsel: Ik weet niet wat je nu hebt, maar ik zou het niet heel speciaal doen ofzo. Anders steel jij straks de show ipv de bruid! Haha, zo iets? ^^
    http://www.firanet.nl/wp-content/uploads/2009/11/langkapselmeteenpony.jpg

    [ bericht aangepast op 8 mei 2010 - 16:08 ]


    -

    Iets netjes, maar niet te.
    Je kan een jurkje aandoen met vestje en een legging of panty afhankelijk van het weer. Of gewoon jeans, ik zou dan gaan voor wit of donkerblauw denk ik, met een soort (hoe noemen ze zo'n ding?) tuniek ofzo. Schoenen kun je pumps nemen, ballerina's of een soort sandaal. Je moet het wel kunnen uithouden erop te lopen (Mocht je hier echt niet uitkomen, ik weet niet wat je normaal voor schoenen draagt, maar ik ben van mening dat je er net zo classy uit kan zien met bijv. all stars bij een outfit als elk ander paar schoenen, dus maak je hier niet te druk over.)
    Voor je haar heb ik niks anders te zeggen dan de mensen voor mij.
    Tot zover wat ik erover kan zeggen x] Ik weet jouw stijl niet en weet niet of er dingen zijn die je echt weigert te dragen? Het belangrijkste is dat jij je er goed in voelt. Niemand heeft er iets aan als jij er de hele tijd chagrijnig bij loopt omdat je je niet lekker voelt in wat je draagt :']

    (De plaatjes die ik heb komen van de Vila geloof ik, maar ik ken Antwerpen niet goed dus zou geen winkels weten.)

    [ bericht aangepast op 8 mei 2010 - 18:53 ]


    Everybody's got me looking in the wrong direction..

    Het hangt er van af van het weer zou ik zeggen. Als het goed weer is kun je naar een schattig jurkje grijpen, anders naar een mooie jeans met en mooi truitje. ;d


    We'll never be as young as we are tonight

    Je kan ook gewoon een nette broek met een net shirtje aantrekken hoor, een jurkje hoeft niet per se (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Koop een schattig jurkje, en pimp het op met je eigen stijl sierraden enz.


    SLOAN.