• Dan sta je op msn online en heb je geen zin om met een bepaalde persoon te praten. En dan komt die persoon online en ziet, voordat jij jezelf offline kan zette, dat je online bent. En als ik nu zeg dat ik ervandoor moet denkt die persoon dat ik niet wil praten (wat ook zo is maar oké.)

    Nog iemand?

    [ bericht aangepast op 8 mei 2010 - 13:32 ]


    All this dampness is damp.

    Zeg toch gewoon dat je weg bent, gaat leren ofzo. :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Jaa dat heb ik ook :'D


    You can run but not hide

    Ferb schreef:
    Zeg toch gewoon dat je weg bent, gaat leren ofzo. :'D


    Ja, maar je kent haar niet. Vergeleken haar is een adelaar een uilskuiken. Ze weet zowat alles.


    All this dampness is damp.

    Dat heb ik ook altijd, haha.
    dat zet ik gewoon in m'n naam - film kijken.- ofzo, en dan praat ik tegen andere mensen, haha.(krul)
    maar nu staat er in m'n msn naam ook // Film kijken, maar dat doe ik dus echt.:Y)


    Smiling but close to tears.

    Ik ga gewoon snel offline dan. Het kan toch zijn dat je gewoon haar gesprek nog niet gezien had voordat je offline ging of zo?


    Beeeeeeeesje :-)

    Zeg dat je bezig bent :')


    -

    Soldier schreef:
    (...)

    Ja, maar je kent haar niet. Vergeleken haar is een adelaar een uilskuiken. Ze weet zowat alles.

    Zeg dan dat je mama je roept om haar te helpen, ofzo. Ghaha. Of ga gewoon offline en zeg volgende keer dat je internet uitviel :'D


    Some people make the world special just by being in it

    pompiedompim schreef:
    Zeg dat je bezig bent :')

    idd

    pompiedompim schreef:
    Zeg dat je bezig bent :')


    Neen. Dan gaat ze vragen stellen en op een of andere manier verspreek ik mezelf altijd. Hehe..


    All this dampness is damp.

    Blok haar? (krul)
    Of ga fake-offline, kom tien minuten later weer online en zeg dat je internet uitviel ofzo?
    (nerd)


    Only losers can act the way you do

    Ik ga dan gewoon offline. Doe ik net alsof ik ze niet gehoord heb. (duivel)


    *insert philosophical cringe expression here*

    hehe, ik heb ook zo'n paar in mijn lijst die alles weten

    klik gewoon weg. "Oh, sorry, de bel ging en de overbuurvrouw bleef maar praten. niet gezien dat je online was" Gelooft ze wel xD


    Alis volat propriis

    Zeg hallo en hoe gaat het en daarna alleen nog maar iets om de minuut, ze zal je dan wel gerust laten :Y)


    Home is now behind you. The world is ahead!