Weetje wat ik ook heb, hoofdstukken dat minder gelezen zijn dan andere dus bv. hoofdstuk één is 35x gelezen en hoofdstuk twee ongeveer 36x echt hatelijk ;p
What doesn't kill you, only makes you stronger (l)
Vanishing schreef: Weetje wat ik ook heb, hoofdstukken dat minder gelezen zijn dan andere dus bv. hoofdstuk één is 35x gelezen en hoofdstuk twee ongeveer 36x echt hatelijk ;p
the same here^^
You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.
Vanishing schreef: Weetje wat ik ook heb, hoofdstukken dat minder gelezen zijn dan andere dus bv. hoofdstuk één is 35x gelezen en hoofdstuk twee ongeveer 36x echt hatelijk ;p
Bij mij is dat alleen bij mijn 1e hoofdstuk, die maak ik daarom altijd extra spannend/verleidelijk, zodat mensen toch gaan doorlezen
Komt omdat sommige mensen soms (uit verveleing) gewoon random klikken op een laatst gelezen hoofdstuk Maar das inderdaad frustrerend :') vooral als het aantal lezers per hoofdstuk afloopt ..