• is die echt zo eng als ze zeggen dat die is?


    Never forget the things that make you smile

    No idea,... :X

    Geen idee, wil die wel zien nog! : D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ken het niet. :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dat wil ik dus ook weten, want een vriendin van mij wil die heel graag met mij zien. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    ow ik schrok alleen al toen ik de naam van je topic zag!! ik heb hem met mijn vriendinnen gekeken en we hebben hem voor de helft al uitgezet terwijl ik juist wel van thriller/ horror hou maar deseh film is egt te eng!!!!:P

    x


    love is in the air... but i can't fly

    Andalasia schreef:
    Ken het niet. :'D

    Die wil ik zo graag zien!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Geen idee, maar ik wil hem wel heel graag zien :9~


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Andalasia schreef:
    Ken het niet. :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik heb hem tot de helft gezien met mijn vriendinnen. we bleven bij 1 iemand slapen en wij kijken. toen werd het heel spannend enzo en toen ging de hoofdpersoon in de kledingkast kijken of daar de demon zat. en ik en mijn ene vriendin doken onder de dekens om nie te hoeven kijken en de andere vriendin bleef kijken en zei wat er gebeurde. ze zei zo: ja ze kijkt in de kledingkast en dr zit niemand in. dus wij komen onder de dekens vandaan en net op dat moment springt de monster uit de kledingkast. dus wij keihard gillen. toen hebben we m uitgezet omdatie te eng was. toen moesten we allemaal plassen en gingen we omstebeurte in de wc maar we waren echt heel bang dus hebben we eesrst weer n comedy gekeken en toen gaan slapen. de volgende dag hebben we op wikipedia de afloop gekeken (A)


    Who needs love when there is chocolate